Wstęp

285 21 70
                                    

Witam serdecznie wszystkich tutaj przybyłych wraz z xxAbaddonxx. Jak wiecie, akcja ma na celu odnalezienie i wypromowanie Waszych nieodkrytych opowiadań, dlatego gorąco zachęcamy do wzięcia w niej udziału! Jednak przed tym, przedstawimy Wam regulamin.

Zasady reklamowania swoich opowiadań:

1- Opowiadanie zgłaszamy w komentarzu pod tym rozdziałem (zgłoszenia pod innymi rozdziałami bądź na pv nie będą brane pod uwagę)

2- Schemat zgłoszenia:
– tytuł
– autor
– gatunek
– opis (można własnymi słowami)
– ilość rozdziałów
– częstotliwość dodawania rozdziałów (nieobowiązkowo!)

3- Nie bądź obojętny i zerknij czasem na jakieś opowiadanie ;)

4- Wszelką krytykę wyrażamy w sposób konstruktywny i kulturalny.

5- Nie musisz zgadzać się z recenzją, to wyłącznie zdanie moje i xxAbaddonxx

6- Jakiekolwiek nieścisłości, zmiany tytułów bądź opisów opowiadań proszę zgłaszać na pv.

7- Jeśli Twoje opowiadanie pojawi się tutaj, dodaj do niego ,,#" z tytułem akcji.

8- Jeden autor może zgłosić maksymalnie trzy opowiadania.

9- zasady oceniania przy recenzji:

- błędy (ortograficzne, interpunkcujne itp.)- max. 10 pkt.
- oryginalność- max. 10 pkt.
- spójność tekstu- max. 10 pkt.
- bohaterowie- max. 10 pkt.
- fabuła- max. 10 pkt.

Razem maksymalnie: 50 pkt.

10. Do każdej pracy podchodzimy indywidualnie. Recenzja zostaje napisana po przeczytaniu 2 - 4 rozdziałów, czasem po przeczytaniu całości.

Nie obiecujemy, że od razu zostaniecie zasypani tysiącem gwiazdek i komentarzy, ale mamy nadzieję, że wasze dzieła zostaną docenione i trafią do większego grona odbiorców.

Jeśli doczytałeś do tego momentu, napisz w komentarzu swoją ulubioną piosenkę ❤

***
*EDIT* został dodany punkt 9

Złote myśli wattpadaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz