"Mrs. J"

79 11 2
                                    

Tytuł: Mrs. J
Autor: MagdaaJJ
Gatunek: fanfiction
Opis: Historia opowiadająca o osobie, która jest najbliższa najgorszemu zbrodniarzowi w Gotham - Jokerowi. Jako siostra psychopaty będzie chciała zdobyć jego aprobatę, ale on będzie chciał ją wykorzystać do własnych celów, nie zważając na jej uczucia.

Ilość rozdziałów: 7 + prolog

Ilość rozdziałów: 7 + prolog

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Recenzja

Usiadłam w fotelu z kubkiem kawy i zaczęłam czytać to opowiadanie. Na początku poznajemy młodą panią adwokat, której udaje się obronić swojego klienta.

Kobieta jest zarysowana dość typowo, pisząc poetycko, jej "kontury" są rozmyte, a cechy charakteru poznajemy z czasem. Jest to ciekawy zabieg, który pozwala nam odkrywać bohatera krok po kroku.

Fanfiction dotyczy uniwersum DC, więc trudno jest mi ocenić je pod kątem fabularnym. Bardzo lubię Jokera i nie przepadam za opowiadaniami na jego temat. Mimo moich uprzedzeń stwierdzam jednomyślnie, że charakter Jokera jest bardzo dobrze odwzorowany, a historia zarysowana w siedmiu rozdziałach wciąga.

W opowiadaniu pojawiają się błędy. Występują literówki, które nie są aż tak rażące, bo przecież każdy z nas je popełnia. Znalazłam również kilka błędów interpunkcyjnych. Pojawia się zła odmiana czasowników przez osoby, za to dialogi są zapisywane dobrze!

Jeżeli jesteś fanem DC lub lubisz poczytać coś, co będzie lekkie i przyjemne, to zajrzyj do tego opowiadania! Nie zawiedziesz się!

Podsumowanie:
- błędy - 5 pkt.
- oryginalność -  8 pkt
- spójność tekstu - 9 pkt.
- bohaterowie - 7 pkt.
- fabuła - 9 pkt.

Wynik: 38 pkt.

xxAbaddonxx

Złote myśli wattpadaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz