Pov MarieNew York is één van de prachtigste maar drukke plekken op aarde zeggen mensen. Die mensen hebben gelijk in de twee jaar dat ik hier nu al ben heb ik de meest mooie plekken ontdekt maar ik ontdek er steeds keer op keer nog één. De drukte kan soms als je haast hebt irritant zijn maar voor mij liver een drukke stad dan een dode of saaie stad. In de 2 jaar dat ik hier nu al ben heb ik veel veranderd aan mezelf. Ik heb bijvoorbeeld mijn haren assig blond gekleurd en mijn kleding stijl is hetgene wat de trends zeggen maar toch met een eigen twist eraan. Ook heb ik hier vier heel belangrijke mensen ontmoet. Sara en Sophie mijn beste vriendinnen, Jake de vriend van Sara die ondertussen mijn beste vriend is geworden en Mason mijn vriendje.
Het eerste jaar dat ik hier was heb ik hen alle vier ontmoet en waren Mason en ik gewoon vrienden maar vorig jaar is er meer dan vrienden van geworden en kan ik hem nu al met trots mijn vriendje noemen waar ik al meer dan een jaar verkering mee heb.
Van mijn vrienden in Miami heb ik niet veel meer van gehoord ik heb eigenlijk geen contact meer met ze want ik heb mijn handen hier vol. Met mijn familie heb ik wel nog veel contact bijvoorbeeld met Lisa heel veel maar de laatste tijd wat minder want ze heeft ook een vriend maar ik heb hem nog niet ontmoet en ze doet er geheimzinnig over. Mijn ouders hebben Mason ook nog niet ontmoet want ik ben vorig jaar en deze zomer in New York gebleven met Mason.
Van Blake heb ik ook niets meer van gehoord ik had hem de rest van dat schooljaar genegeerd en hij mij ook dus dat was goed.
Ik heb in de tijd dat ik hier ben een nieuwe hobby ontdekt namelijk ik vind het leuk om gedichten en quotes te schrijven daar heb ik ook een boek voor. Dat ik mijn 'Dagboek' noem want er staan ook belangrijke gebeurtenissen in zodat ik een mooie herinnering heb aan de tijd hier in New York.
Mijn appartement heb ik helemaal naar mijn smaak gemaakt. Hier en daar wat knus gemaakt en een kleine sofa bijvoorbeeld voor het raam in mijn kamer. Ik zit op de bovenste verdieping en heb een groot balkon/terras waar ik vaak ook foto's maken van het uitzicht. Ja fotografie is ook mijn ding geworden. Niet echt meer de foto's van mezelf maar van mijn omgeving. Thee was vroeger mijn favoriete drinken maar nu is dat wat minder maar ik drink het nogsteeds maar ik heb hier in New York koffie leren drinken zoals een latte machiatio en dat soort van koffie. Pure koffie is nog niet mijn ding maar met mijn espresso apparaat drink ik nu iedere ochtend een koffie van één van die pads.
Kortom mijn leven is veranderd op een positieve manier en ik ben blij dat ik deze kans met beide handen heb aangenomen.
^ hoe ik me de woonkamer en slaapkamer voorstel^
JE LEEST
Adventures in New York
RomanceHet verhaal van Marie gaat verder. Ze is nu al 2 jaar in New York en zit in haar laatste jaar van haar studie. Ze heeft het er erg naar haar zin met haar vriendinnen en nieuwe vriend. Maar dan duikt Blake terug op.