Pov Marie
§
Ik open mijn ogen doordat de zon door mijn raam mijn kamer binnenstraalt. Ik ben gisteren de gordijnen vergeten dicht te doen herinner ik me. Ik ga wat rechter zitten in bed en wrijf de slaap uit mijn ogen. Ik neem mijn telefoon uit de oplader en bekijk een beetje mijn sociale media en ik kijk ook op "WhatsApp". Waar ik zie dat ik een berichtje heb van de meiden met de vraag of we om 1 uur gaan shoppen. Ik kijk snel even hoelaat het is 10:32 oké ik heb dus nog tijd genoeg. Ik stuur snel een berichtje terug dat het voor mij oké is en we aan mijn appartement afspreken. Want ik woon het dichtst bij het centrum. Al snel krijg ik bevestiging en besluit ik om uit bed te stappen.
Mijn voeten raken de koude vloer maar ik wandel snel door naar mijn kledingkast en kies er een setje kleding uit. Na lang kiezen ben ik voor een roze shirtje gegaan met een iets wijdere jeansbroek en mijn favoriete sneakers.
Met mijn kleding in mijn handen loop ik naar de badkamer en spring daar onder de douche en was mijn haar met mijn bloemetjes shampoo en conditioner en ik zeep mijn lichaam nog in met een neutrale douchegel.
Als ik me heb aangekleed en mijn haren heb geföhnd doe ik nog mijn make-up. Wat gewon bestaat uit mascara highlighter en conseiller en een zachtroze lipstick. Ik borstel mijn haren nog een keer door en verlaat daarna de badkamer. Ik ga naar de keuken en maak mijn ontbijt.
+
-De bel gaat en ik doe de speaker aan. 'Ik kom eraan' zeg ik en neem mijn handtas en ga naar beneden. Sophie en Sara staan al buiten te wachten en als ik bij hen ben wandelen we richting het centrum.
'Welke winkels willen jullie zien?' vraag ik.
'Sowieso de forever 21, Zara, de Hilfiger winkel en voor de rest zien we wel.' antwoordt Sara. Sara is trouwens een beetje Shop verslaafd.
'Alle winkels dus.' antwoorden ik en Sophie tegelijk.
Sara grinnikt.
'Klopt maar we gaan anders vanavond iets eten in het centrum en daarna uitgaan? School begint toch pas volgende week.' zegt Sara.
'Mij goed maar we kunnen de jongens anders dan vragen vanavond om uit te gaan.' stel ik voor.
'Ja.' antwoord Sara opgewekt want ze is deze zomer in San fransisco geweest bij haar familie en is pas sinds gister terug en heeft Jake nog niet gezien.
'Maar dan ben ik weer alleen als jullie jullie vriendjes aflebberen.' mompelt Sophie.
'Wij gaan je helpen iemand te zoeken.' zeg ik en Sara knikt.
+
-We staan in de club en de jongens staan aan de bar. Ik loop naar Mason en druk mijn lippen op de zijne. Hij grijnst en kust me al snel terug. Hij trekt me dichter naar zich toe wat me doet glimlachen. Een kuchje laat me terug trekken uit de kus. Sophie staat bij ons. Juist ja we gingen haar helpen. Ik druk nog een kus op Mason zij lippen en ga dan naast Sara en Sophie staan.
Er word een beker drank in mijn handen gedrukt door Jake en ik neem er een slok van. 'Die jongen?' zeg ik en wijs een nog wel mooie jongen aan.
'Misschien' zegt Sophie.
'Die' zegt Sara en wijst een andere jongen aan.
+
-Na vele jongens aangewezen te hebben is Sophie op een jongen afgestapt die wij allebei en ookzij goed vond. Ik sta nu wat te dansen met Mason maar begin wat moe te worden.
'Ben je moe?' vraagt Mason.
'Een beetje' reageer ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas en hij slaat zijn armen om me heen en laat zijn hoofd op de mijne steunen.
'Moet ik je naar huis brengen?' vraagt hij.
'Hoeft niet anders moet jij het feest ook verlaten. Het lukt wel.' zeg ik.
'Dat vind ik niet erg jij bent belangrijker. Ik breng je wel naar huis.' zegt Mason en begeleidt me naar zijn auto.
JE LEEST
Adventures in New York
RomanceHet verhaal van Marie gaat verder. Ze is nu al 2 jaar in New York en zit in haar laatste jaar van haar studie. Ze heeft het er erg naar haar zin met haar vriendinnen en nieuwe vriend. Maar dan duikt Blake terug op.