V.I.P.

554 9 4
                                    

Τα φώτα σβήνουν και η αυλαία ανοίγει. Ο κόσμος χειροκροτεί και στην οθόνη παρουσιάζεται μια παγωμένη εικόνα. Δύο άτομα να φιλιούνται. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι.

Το κορίτσι με ίσια μαλλιά στο χρώμα ενός σκούρου καστανού με έντονες φυσικές ανταύγειες. Με τα μάτια κλειστά που τονίζουν τις μεγάλες και πυκνές βλεφαρίδες της. Με ένα ελαφρύ μαύρισμα, κυρίως στους ώμους. Φορά ένα χρυσό μενταγιόν με το μονόγραμμα "Α" και ένα βελούδινο, στο χρώμα της βιολέτας φόρεμα. 

Το αγόρι είναι ξανθό και πιο ψηλό από το κορίτσι. Τα όμορφα μισάνοιχτα γαλανά του μάτια περιτριγυρίζονται από ένα ζευγάρι γυαλιά. Τα χείλη του είναι τόσο λεπτά και σφιγμένα στου κοριτσιού λες και φοβάται πως αν την αφήσει θα φύγει μακριά του. Το ένα του χέρι έχει αγκαλιάσει το λαιμό του κοριτσιού. Το άλλο ζώνει την μέση της, πιάνοντας τα μακριά όμορφα ίσια της μαλλιά, σα να την τραβάει προς το μέρος του. Παρόλη την στάση του, όμως, φαίνεται ξαφνιασμένος με το ό, τι είχε συμβεί. Η κοπέλα ακουμπά ελαφρά το μοβ του μπλουζάκι με το άλλο χέρι, ενώ με το άλλο ακουμπά με δισταγμό το μάγουλο του, που είναι κατακόκκινο.

Για μια στιγμή η εικόνα κινείται! Το χέρι του κοριτσιού αφήνει το μάγουλο του αγοριού, που τώρα έχει γίνει λευκός σα πανί. Σχεδόν αμέσως παγώνει ξανά και εξαφανίζεται. Έπειτα εμφανίζεται μια άλλη εικόνα στην οθόνη.

Αυτή τη φορά το αγόρι φαίνεται πιο κοντό από το κορίτσι, τα καλοχτενισμένα μαλλιά του όμως καλύπτουν τη μικρή διαφορά. Το χρώμα τους είναι μαύρο και η επιδερμίδα του μελαμψή. Αντίθεση κάνει το πουκάμισο του που έχει μια απόχρωση του απαλού ροζ. Στο λαιμό του έχει περασμένη μια αλυσιδίτσα από την οποία κρέμεται μια κλειδαρίτσα. Τα μάτια του είναι τελείως κλειστά, και μοιάζουν σφιγμένα, σαν να θέλει να διώξει μια κακιά σκέψη, έναν εφιάλτη από το μυαλό του. Τα χέρια του είναι τυλιγμένα γύρω από τη μέση του κοριτσιού. Την σφίγγουν υπερβολικά πολύ. Τα ακροδάχτυλα του δημιουργούν έντονες πτυχές στο κοντό της μπλουζάκι. Θαρρείς και το κάνουν επίτηδες για να την απωθήσουν, να τη διώξουν και όχι να την κρατήσουν κοντά. Παρόλο το γεγονός αυτό η στάση του κοριτσιού είναι χαλαρή, σαν να μην νιώθει και δεν αντιδρά. Είναι παράξενο γιατί τα δικά της ακροδάχτυλά είναι σκαλωμένα χαλαρά γύρω από το λαιμό του αγοριού και απλά δημιουργούν επαφή. Στον αριστερό της αντίχειρα είναι περασμένο ένα μικρό δαχτυλιδάκι στο σχήμα ενός κλειδιού. Το μπλουζάκι της είναι στο χρώμα της θάλασσας και δένει πίσω από το κεφάλι της. Όπως ακριβώς και το φόρεμα του άλλου κοριτσιού. Με τη διαφορά ότι το στενό μπλουζάκι αφήνει ακάλυπτη όλη την γυμνασμένη πλάτη της και καταλήγει σε έναν όμορφο, δαντελένιο φιόγκο. Τα καστανόξανθα κυματιστά μαλλιά της είναι πιασμένα σε αλογοουρά, στην κορυφή του κεφαλιού της. Τα δικά της μάτια είναι μισάνοιχτα, σαν να βλέπει κάτι στο βάθος, κάτι που δεν φαίνεται στην εικόνα.

V.I.P.Where stories live. Discover now