Στο μπαρ...

80 7 1
                                    

Οι τρεις κοπέλες, που βρίσκονται να μπαίνουν τελευταίες στο μπαρ, προχωρούν κοιτάζοντας ολόγυρα τους.

Οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με φωτογραφίες από δημοφιλή συγκροτήματα της ροκ και της heavymetal μουσικής σκηνής. Υπάρχουν επίσης αυτόγραφα παραταγμένα, σε μη ευθύγραμμη σειρά που καλύπτουν τον απέναντι τοίχο από την πόρτα. Μπροστά από αυτό τον ασυνήθιστο τοίχο βρίσκεται μία πλατφόρμα, σα σκηνή, με μουσικά όργανα, για μία μπάντα.

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού είναι οικείο πρόσωπο προς τα παιδιά, καθώς ο γιός του είναι πολύ καλός φίλος του Ροδόλφου και ερχόταν συχνά στα πάρτι τους, μα πότε ως τώρα δεν είχαν πάει στο μπαρ του πατέρα του.

Η παρέα ακολουθεί το Ροδόλφο, που προχωρά στο βάθος, σε ένα γωνιακό τραπέζι με θέα έξω από το παράθυρο, που βρίσκεται αρκετά κοντά στην πίστα. Αφού κάθονται και τακτοποιούνται, ξεκινούν να μιλούν ανακατεμένα και με όρεξη για διάλογο, ομιλία και μπλα-μπλα. Κάποιοι αναφέρονται στην ταινία. Τα περισσότερα αγόρια ρωτούν για την περίεργη παρέα που τους είχε πλησιάσει στο σινεμά… κανόνιζαν για μετά.

Ξαφνικά, ο Ροδόλφος σηκώνει το κεφάλι του σιωπηλός από το τραπέζι. Κοιτάζει τα κορίτσια. Έπειτα ξαναχαμηλώνει το κεφάλι του και λέει με ύφος σοβαρό.

-Θέλετε να ξεκινήσετε από εδώ την πρόβα σας? Γιατί μας βλέπω να βραδιάζει και δεν θα τελειώσουμε ποτέ με αυτή την υπόθεση!

Τώρα όλοι τον κοιτούν σαστισμένοι. Μοιάζει νευριασμένος και κάπως αγχωμένος.

-Βιάζεσαι να πας κάπου? Εξάλλου πρέπει να πάμε στο σπίτι του Σταύρου για την πρόβα μας! τονίζει ένα κορίτσι. Ο Ροδόλφος δεν δίνει σημασία

Προσπαθεί να μείνει σκυμμένος και να μην πει τίποτα. Για καλή του τύχη ο καταστηματάρχης, που έχει ακούσει την συζήτηση, κάνει μια δελεαστική πρόταση. Αφού πλησιάζει αρκετά κοντά στο τραπέζι για να μπορεί να ακούει πιο καθαρά την συζήτηση, βγάζει τον Ροδόλφο από την δύσκολη θέση

-Ω! αυτή είναι μια θαυμάσια ιδέα! Και θα μου κάνετε μεγάλη χάρη να τραγουδήσετε στο κατάστημά μου. Μοιάζει ενθουσιασμένος και κατά κάποιο τρόπο ανακουφισμένος. Προσπαθεί να εξηγηθεί και προσθέτει Ξέρετε κάθε Παρασκευή και Σάββατο έχω liveμουσική… Εξού και οι φωτογραφίες και τα αυτόγραφα στον τοίχο. Όμως… με το τέλος της πρότασηςέχει κατεβάσει το κεφάλι του και μοιάζει λυπημένος σαν μικρό κουταβάκι … σήμερα όλοι αλλού και δεν κανόνισα κάτι. Συνήθως υπάρχουν πολλοί «ανοιχτοί», όμως σήμερα δεν ξέρω τι έγινε… Φυσικά δεν μπορούσα να κλείσω το μαγαζί για τόσο ασήμαντο λόγο και τώρα έχω πολλούς πελάτες… τα κορίτσια κοιτούν τα τραπέζια. Τα περισσότερα είναι γεμάτα νέα ζευγάρια. … οι περισσότεροι είναι γνωστοί μου και δεν θέλω να τους απογοητεύσω. Λοιπόν….? Θα μου κάνετε αυτή την χάρη… και είναι όλα κερασμένα από μένα…! Το πρόσωπό του αν και λάμπει είναι κάπως αγχωμένο.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

V.I.P.Where stories live. Discover now