*Play melodiei* c:
- Omoară-mă şi las-o pe ea în pace. Asta este despre mine; mereu a fost despre mine. Acum omoară-mă şi treci peste. urlă Harry iar Stan râse.
[...]
Am auzit împuşcătura şi mi-am deschis ochii, aşteptându-mă să îl văd pe Niall, mort, pe podea. Dar când mi i-am deschis, Niall era perfect în regulă. M-am întors pentru a-l vedea pe Harry, faţa fiindu-i palidă, ţinându-şi mâna la stomac, înainte să se prăbuşească.
Totul se petrecea cu încetinitorul. Harry prăbuşindu-se pe o parte, ţinându-se de stomac, mormăind din cauza durerii. De data asta, era rândul meu să-mi pierd răbdarea.
- HARRY! am ţipat, fugind spre el. Stan stătea acolo şocat, nevenindu-i să creadă ce tocmai s-a întâmplat. I-am luat arma din mâna nebănuitoare.
- DACĂ NU TE ÎNDEPĂRTEZI DRACULUI DE EL ÎN URMĂTOARELE 3 SECUNDE, TE OMOR! am urlat, îndreptând arma spre Stan
[...]
- Te iubesc, Caroline. murmură el, ochii săi închizându-se.
- T-te iubesc, Harry. am bâlbâit, lacrimile căzându-mi pe pieptul său. "
- Te rog, te rog, nu mă părăsi. l-am implorat
Harry îmi luă mâna într-a sa, ducând-o la buzele sale şi lăsând un mic sărut pe degetele mele.
- Promite-mi. spuse el, vocea lui fiind slabă
- Harry... am terminat eu.
- Promite-mi. mă imploră el. L-am privit; trăsăturile sale fiind contorsionate din cauza durerii. Nu-l puteam vedea aşa, nu mă putea părăsi. Îl iubeam, mai mult decât orice.
- Promit. am şoptit, capul lui Harry întorcându-se în cealaltă parte.
[...]
- Pentru totdeauna? murmură el, înainte ca ochii să i se închidă, iar strânsoarea sa să îmi piardă mâna. Mi-am trecut degetele peste tatuajul său, gândindu-mă la cât de mândru a fost să intre în salonul ăla cu mine, ca iubită a sa. Cât de fericit a arătat când am acceptat să îmi tatuez o parte din el pe corpul meu. Un nou set de lacrimi au început să îmi curgă pe faţă şi puteam gusta apa sărată de pe buzele mele. Un nod mi s-a format în gât, şi vederea mi s-a înceţoşat în timp ce respiraţia sa încetini, înainte să se oprească.
- Pentru totdeauna.
________________________________________________________
Caroline
Încă îmi amintesc acel moment de parcă ar fi fost ieri. Toate acele momente sunt la fel de clare în mintea mea deşi au trecut peste optsprezece ani de când dragostea şi-a făcut loc afară din viaţa mea. Toate lacrimile,toată suferinţa,toată iubirea. Oh Harry,de ce m-ai părăsit?
Am dat pagina albumului,trecând la următoarea fotografie. Eram eu şi Harry,pe holurile şcolii,zâmbind cu gurile până la urechi. Niall ne făcuse acea poză.Privind imaginile din tinereţea mea am început să mă gândesc la ce s-ar fi putut întâmpla cu viaţa mea dacă Harry nu ar fi fost ucis de Stan. Oh,idiotul ăla putrezeşte în închisoare acum! A primit sentinţa de închisoare pe viaţă pentru omor calificat.
Eu şi Harry în seara petrecerii mele. Doamne, cum mai reacţionasem în seara aia! Plecasem de la propria petrecere din cauza propriei gelozii. Nu vroiam pe atunci să recunosc că eram geloasă. Totuşi,nici faptul că mă îndrăgosteam încet-încet de bad-boy-ul liceului nu am vrut să-l recunosc. Până la urmă,sentimentele mele faţă de Harry au reprezentat partea pozitivă a întregii poveşti. Acum realizez cu adevărat că dacă nu m-aş fi certat cu mama în acea seară, nu aş fi dat peste Stan şi nu aş fi fost salvată de către Harry. Poate,până la urmă,lucrurile ar fi evoluat diferit.O altă poză. Eu şi Harry, îmbrăţişaţi. Priveam spre aparatul de fotografiat zâmbind, iar Harry mă săruta pe obraz.Nici nu mi-am dat seama că am început să plâng până ce am simţit lacrimile calde curgându-mi pe obraji. Am închis albumul şi l-am aşezat înapoi la locul său.
CITEȘTI
Back For You. (A Punk Harry Styles FanFiction) [ON HOLD]
FanfictionCum reacţionezi atunci când fiica ta ţi-l prezintă pe iubitul său? Mai important, cum reacţionezi atunci când iubitul fiicei tale este copia fidelă a celui care ţi-a furat inima în tinereţe? Cum reacţionezi atunci când observi că mama ta arată de pa...