Capitolul 2

9 1 1
                                    

Dupa o zi de lucru prin casa de facut mancare si curatenie de spalat vasele si asa mai departe,m-am pus in pat cu leptopu sa ma uit la un film de groaza.Dupa ce s-a termnat filmu eram asa de plictisita incat aveam chef sa vorbesc cu cineva ,pe facebok nu era nimic interesant si asa am intrat pe skype unde acolo eram bagata intr-o conferinta de grup cu mai multe persoane . Am intrat in grup si acolo mai erau cateva persoane cu care mai vorbisem de mult si alte persoane care am facut cunoastinta m-au intrebat de vorba, glumeam, radeam in timp ce radeam cu toti acolo in grup au mai intrat inca 2 baieti si o fata. Dupa ce am terminat de vorbit cu toti s-a inchis conferita si intre timp ma suna si Alexandra .

- Hei pitic ce faci?cum esti?

-Hei sisule nimic (zic eu plictisita)

-Dar ce ai patit ? cine te-a mai suparat zi-mi repede ca acum ma duc acum si ii sparc botu (intreba ingrijorata)

- ha ha ha !( am inceput bufnim amandoua in ras )

-....nimic sisule sunt doar plictisita atata tot cred ca ma voi duce sa ma plimb .

-Ai face bine pitico du-te iti v-a face bine o plimbare te mai recreezi si tu putin.. sa ai grije de tine te pup .

-Si eu te pup sisule pa!

Dupa ce am inchis apelu am pus telefonu pe masa si m-am dus in fata dulapului apoi am inceput sa caut cu ce sa ma imbrac . mi-am tras o pereche de colanti pe mine stramti ,un tricou si o vestuta tot stramta .apoi am iesit afara ....

Plibandu-ma prin oras finca unde stateam eu nu faceam mult pana in centru orasului am fost si pe la mama unde lucra, am stat putin de vorba si cu ea, apoi m-am oprit pe la magazine sa cumpar cate ceva pentru acasa .Dupa aproximativ o jumatate de ora m-am intors acasa .am facut un dus am mancat si m-am pus la somn

Adoua zi des de dimineata m-m trezit am baut cafeaua .am deschis leptopu am dat drumu la muzica , am intrat si pe skaype si acolo am gasit un grup care erau acele trei persone noi de ieri.. am intrat acolo in grup ,acele persoane erau doi baieti si am salutat am vorbit aflasem ca un baiat si o fata din acel grup era un cuplu si un prieten de al lor foarte bun .

Eu singura el singur( adica nu aveam pe nimeni ) am decis sa imi trimita o cerere de prietenie si sa vorbim in privat sa ne cunoastem mai bine ...



ps :

Astept pareri comuri de la voi sa stiu daca va placut .. pup

O relatie dooar la distanta ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum