Selam okurlar. Yeni bölümler karşınızdayım. Bu bölümü bir arkadaşımdan esinlenerek yazdım. Umarım beğenirsiniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Sizi çok seviyorum iyi okumalar. Şarkının bölümle alakası yok bir arkadaşım için koydum. Öpüldünüzzz 😘😘❤❤
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Güçlü olmalısın.... Tek başına bütün herşeye karşı ayakta durabilecek kadar güçlü .....
Önüne çıkan bir engelde takılıp düşmemek için .....
Acı çekip pes etmemek için .......
Güçlü olmalısın. Güçlü olmak zorundasın....
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Güç ..... Belkide hayatta kalabilmek için gerekli olan tek şey. Belki hayata karşı direnmek için ya da ona karşı savaşmak için......
Onca şeyden sonra belkide en zor şeydi hayata tutunmak.
Aslında bunların tek sebebiydi hayat , bizi yakıp kül eden , bizi mahveden di. Ama ona tutunduk yinede. Bize onca şeyi yapana , bizi öldürene güvendik ......
Sevdiklerimizi elimizden alana , bizi yalnız bırakana tutunduk. Belki tek çaremiz buydu....... Belkide tek isteğimiz .......
Acı çekmeye alışmıştık artık. Başka bişeye üzülmüyorduk. Acı çekmek sıradan bişeydi bizim için........
Ama artık zamanı gelmişti. Şuan bize acı çektirenlerden intikam alma zamanı ........ Artık acı çekme sırası onlarda .......
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
"Yine dalmışız bakıyorum "
Buruk bir gülümsemeyle Alya'ya baktım. O sıcacık gülümsemesi bile içimi ısıtmaya yetiyordu. Biran tüm düşüncelerimi unuttum ve sadece onun yüzünü incelemeye başladım. Ona bakmam bile bana iyi geliyordu.
"Şeyy iyimisin Onur ?"
"İyiyim. Sadece düşünüyordum biraz "
"Kötü görünüyorsun. Gülümsemeye ihtiyacın var "
"Gülümsemek hançer gibi bana . Her gülümsemem bir acıma dönüşüyor. Nedenim bile yok zaten gülümsemek için. Gülümsemek haram bana "
"Öyle söyleme. Tüm acılar birgün biter unutma "
"Bok biter. Herşey üstüste geliyor. Hepsini aynı anda kaldıramam "
"Eğer böyle olumsuz düşünürsen zaten bitmez. İnanman gerek ve olumlu düşünmen "
"Belkide senin dediğin gibidir ama olmuyor işte yapamıyorum "
Yanıma yaklaştı ve yanımdaki boş yere oturdu. Nefeslerimiz birbirine değecek kadar yakındık.
"Ben yanındayım. Biticek bunların hepsi. Bitmezse beraber bitireceğiz. Beraber. "
Nefesini hissedebiliyordum. Kalp ritmi bana müzik gibi geliyordu.
"Yeneceğiz beraberce "
Kalp ritmi hızlanmaya başladı. Hızlı hızlı nefes alıyordu.
Bense yüzümü ona yakınlaştırıyordum. Gözüm bir ona bir dudaklarına kayıyordu. Dudaklarımız birbirine değmesine az kalmışken ;
"BERABERCE " diye fısıldadım.
Dudaklarımız birbirine değdi ve o sıcaklığı tüm vücudumda hissettim. Aslında bu bana iyi geliyordu biliyorum. Ama o bunu bilmiyordu.......
O olmayınca hissizleşiyordum. Bana güç veriyordu sanki. Belki ben böyle sanıyordum. Evet şunu fark ettim ben Alya'ya aşığım......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU
Teen Fiction...6 aydır aranan bir çete. Başkomiser Onur,ekip yardımcısı Alya ve 5 kişi daha. Başkomiser için zor bir durum. Suçluyu uzaklar da arıyor ama yakınlarda olduğunu kim bilebilirdiki? Ama başkomiser vazgeçmez. Çeteyi bulmak için türlü tehlikelere...