Bevezető

57 2 2
                                    

Hmm..
A nevem Vanessa , de a többiek csak Ness-nek hívnak. Már elmúltam 16 , mondjuk a kinézetemre simán rámondják ,hogy 20. Konstantában lakok Romániában , imádom ezt a várost ,főleg a kikötője miatt. Gimnáziumba járok,mindt a legtöbben, kivéve hogy a mi iskolankban perverzek a tanárok és valamelyik tanár órája szó szerint olyan mintha kocsmában ülnék. 
Az anyukám vállalkozó a papámmal együtt vezetnek egy hotelt. A hotel neve Pepita, nem nagy szám , fő hogy olcsó! Az anyukámmal jól kijövök, a testvéremmel maminak hívjuk. Erre ő szoktatott rá,mert ő is így hívta az anyukáját! Imádom őt, jól kijövünk !ellentétben apámmal! Utáljuk egymást mióta külön voltak anyukámmal 3 évig , engem és a testvéremet szidott , de inkább engem. Egyik este be volt rúgva ,azt mondta nekem hogy én csak azért születtem hogy én egy senki legyek , attól a naptól kezdve nem keresem a társaságát! Annak már jó ideje! En nem is akartam soha ide vissza jönni , ebbe a házba ahol ő lakik , illetve oda ahol régen laktunk. Fél éve jöttünk vissza hozzá, és még minden oké! Még! A testvérem Gabriella, de csak Ellának hívjuk. Tipikus jó kislány, okos, vicces és fő , hogy sokat beszél!
Most őszintén , nekem nincs legjobb barátnőm! De volt egy legjobb barátom , aki egyben a testvérem is és apám is volt! Andreval 14 éve ismerjük egymást, egymás mellett nőttünk fel! Ő volt a legjobb barátom , de tényleg mindent együtt csináltunk! Aztán egymásba szerettünk, és ez tönkre tett mindent. Bár azóta már újra beszélünk ismét napi szinten !.. de ez egy másik történet! Ez a történet másról szól! Az én történetem , csak az enyém ! Most már a tiétek is ! Egy történet ami megváltoztatta az életem...

,,Merci,,-hogy vagy nekem?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt