Tamam.Hazırdım. Aynadaki görüntüme baktım. Alnımdaki sivilceyi kapatmak için kıvırcık saçlarımı açmıştım. Normalde saçlarımı açmam için cidden moralimin yüksek olması lazımdı. Sıkıntıya gelemeyen insandım , saçlarım gür ve kıvrcık olduğundan bayılacak gibi oluyordum bazen. Gözlerimi bacaklarıma ve karnıma kaydırdım. ''Şişkosun dostum'' diye bağırıyorlardı resmen. Boyum olmasa iyice toparlak olacağım kesindi. Okulun açılmasını yuvarlayarak kutlardım artık. 1.75 boyunda olmanın faydaları yoktu tek faydası buydu herhalde..
''Çok güzelsin bebeğim ama okula geç kalıyoruz. ''
Bugünden nefret etmem için bir neden daha ; OKUL. Gözlerimle aynadan şaveri buldum ve gözlerimi ona sabitledim. Gayet hoş bir kızdı ve enerji doluydu -benim aksime- Bügun okul açılmıştı artık lise ikinci sınıftık ve ben ' OKULA DOKUZLAR GELDİ NİHAHAHA ' moduna bile değildim. Tatil bitmişti. Başka birşey umrumda değildi. Uykuya , telefona , bilgisayara ELVEDA. Uykusuzluğa , ödevlere ve sınavlara SELAM.....
''Güzel mi ? Güzel olmak ve ben. Ne demezsin Miss World anlatamam''
<Şaver gözlerini devirdi ve çantasını alıp çıktı. Size çevireyim bu kısaca şaver dilinde 'SABAH SABAH SENLE UĞRAŞAMAYACAĞIM KAPA ÇENENİ VE YÜRÜ ' demek oluyor.Aslında bakıldığında abartı derecede şişko değildim ama ciddi ciddi kiloluydum. Bacaklarım kalındı , göbeğim vardı -LANET GÖBEĞİMİ KESMEYE KALKTIĞIM OLMADI DEĞİL- ve herkezin sulandığı ve sıkmaktan morarttığı yumuşak yanaklarım vardı. NE GÜZEL DEĞİL Mİ ?! Çantamı aldım ve Şaver'in peşine düştüm. Lanet olasıca okul... Sıkıntıyla otobüse bindim. Aslında okulu bu kadar erken yapmayıp bu kadar sıkmasalar okulu ciddi ciddi sevebilir hatta evlenebilirdim bile. Ama uykumu aldatamazdım. Şu an şurda uykum var diye yere yatıp ağlayabilirdim bile. Telefonumu çıkarıp Temple Run oynamaya başladım. İkinci aşkım Tample. Zaten bana anca Temple Run bakar diye trip atacak durumdaydım. Beynimin sadece ; UYKU bölümü çalışıyordu. O kısımda yanıp sönüyordu zaten.
''HEY!! Bayan şapşik. Geldik.!!
Şaverin beni dürtüklemesiyle - ben buna kolumu oyması diyorum - kendime geldim. Ne ara geldik biz ? Hızla otobüsten indim ve okula baktım.
'' Tamam. Hadi başlayalım , çabuk bitsin''
dedim. Kapıdan girmemle Gamze'nin üzerime atlaması saniye bile olmadı.
''Hayvan. Mal. Gerizekalı.''
''Saol birtaneeem. Bende seni çok özledim kalp sana''
dedim gamzeye sarılırken. Gamze'ninde Şaver'dfen aşağı kalır yanı yoktu sadece siyah , kıvırcık saçlara ve boyu bana yakın biriydi.
''Duydun mu ? ''
'' Neyi Gamze? Okula daha yeni geldim.''
''Okula yen--''
''Burası okul Gamze dokuzlar geldi biliyorum''
''Hayır 10 ve 11. sınıf gerçi sadece bir tanesi 11. sınıf ama ''
''Neyiz biz film de mi ?''
dedim sıkıntıyla nefesimi dışarı verirken.
''Burslu olarak gelmişler ama görmen lazım Aloş.''
Al işte. Aloş nedir ? Aloş ne demektir ? Alara varken ALOŞ NE DEMEK OLUYOR.! Gamzeye ' lanet olsıca isim takmaların ' der gibi baktım. Ölmek istiyorum. Şu okula bakın dop dolu!
''Beni de alın aranıza üvey evlat gibi kaldım burda.''
Gamzeyle ben , Şave'e 'YET-HER' bakışımızı attık. Gamze birden Şaver ve Benim kolumuzdan sürükleyerek köşeye çekti. Gözüyle bir gurubu işaret etti ve ordaki sarışın bir çocuğu çaktırmadan göstermeye çalıştı.
''Bu Kıvanç çok gizemli ve ço--'''''
Şaver yerinde zıplamaya başladı Mal çünkü benim arkadaşım ne zaman düzgün oldu ki..
'' TATLI!! YERİM!! Benim o bakmasın kimse benim o!! ''
diye çığırmaya başladığında okulun yarısı ona bakmaya başladı. Şaver'in bunu farketmesiyle durup arkamıza geçmesi bir oldu.
''Lanet insanlar! '''
Gamzeyle birbirimize bakıp gülmeye başladık. Gamze tekrar oraya döndü ve gözüyle birini işaret etti.
'' Bu Zeki ama Zek diyorlar. Çocuk odunlukta son nokta ama çook tatlı. Buda Arda,grubun komiği. Onun yanındaki en uzun boylu da Oğuz 11. sınıf aralarındaki tek büyük o. Oğuzun burs kazanmasının sebebinin sesinin çok iyi olduğundan diye duydum.''
Hepsini teker teker süzdüm hepsi yakışıklı ve tatlıydı ama dikkatimi çeken yoktu. Ta ki aralarına sonradan katılan kot montlu çocuk dışında.
'' O kim ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Kız Üç Erkek
Novela JuvenilÜç yakın arkadaş. Aynı okul.. Değişik bir sınıf.. Farklı insanlar..