#Cap 5

77 8 2
                                    

Selena p.o.v

Ma trezesc de dimineata, imi fac rutina, ma imbrac in ceva lejer si ma duc in bucatarie.
Mi-am facut o cafea, si deodată se aude soneria. Ma duc sa vad cine e si cand deschid usa, in fata mea era un domn de vreo 40-50 de ani.
-Buna ziua!
S-Buna ziua!
-Eu ma numesc Nicolas si am venit sa va spun ca titlul de proprietate al acestei case nu mai este valabil s-a aflat ca, aceasta casa nu este a dumneavoastra, ati stat atatia ani in aceasta casa, iar acum clientul meu cat si proprietarul isi vrea proprietatea inapoi.
S-Poftim, nu se poate, cred ca glumiti! Am spus surprinsa
N-Va spun cat se poate de serios, iar clientul meu doreste sa parasiti aceasta proprietate cat de curand se poate. Uita-ti actele, în legătură cu proprietatea.

Am stat minute in sir si m-am uitat la acele acte.

S-Ok, macar puteti sa imi daţi o săptămână la dispozitie?
N-Imi pare Rau, dar termenul e de 2 zile!
S-Ok, va multumesc!
N-la revedere,  zi buna!
S-Multumesc de asemenea!

Intru in casa si ma gandesc la ce naiba o sa fac, la cine sa ma mut? Off, chiar le duc dorul alor mei, nu pentru ca am eu problema asta, dar chiar i-am iubit, si ii iubesc.

Cateva minute mai tarziu o sun pe April:
*Conversatie telefonica*:

A-Alo!
S-Alo, ce faci?
A-Sunt bine,tu?
S-Nu prea!
A-Ce s-a intamplat?
S-A venit cineva care a pretins ca, clientul lui detine aceasta casa si .....................................
A-Vai draga, daca as putea sa te ajut te-as ajuta, dar sunt plecata din ţară, pentru ceva timp, scuze!
S-Nu-i nimic, si mie cand urma sa imi spui ca ai plecat?
A-Scuze, dar ma sunat mama si a spus ca trebuie sa vin repede acasa, ca avem o problema de rezolvat!
S-Aha, inteleg!
A-Inca odata scuze, daca nu aveam cheile la mine, si le-as fii lasat la o vecina ceva, te lasam sa stai!
S-Nu-i nimic, te cred acum ma duc sa vad daca rezolv ceva!
A-Ok te pup, paa!
S-Si eu paa!
*Convorbire telefonica incheiata*

Imi urasc viata, la cine sa apelez, nu am pe nimeni! Am inceput sa plang
Offhhh, oare sa ma duc la nataraul ala, si sa il rog daca ma ajuta? Nuu, in niciun caz, sau poate cred ca ar fii mai bine sa il rog, o sa ii spun, dar daca nu ma ajuta? Nu are cum, trebuie sa ma ajute!

Ma duc in camera mea, care o sa fie si fosta peste doua zile, ma aşez pe pat si deodata imi suna telefonul, il iau sa vad cine suna, si era un numar pe care nu il cunosc.

*Conversatie telefonică*
-Alo!
-Alo, Selena?
S-Da, cu cine vorbesc?
-Cu el!
S-Care el?
-Cu Aaron! Si a inceput sa rada
S-Aha, ce vrei?
A-Sa ne intalnim!
S-Nu am chef! Am spus sarcastica, dar cu o urma de regret
A-Ok, tu pierzi
S-Ok, unde?
A-la cafeneaua din apropiere!
S-Bine, o sa ajung acolo in 30 de minute!
A-Bine, te astept!
S-Ok, pa
A-Pa!

*Conversatie telefonica incheiata*

Ma duc la dulap si imi aleg cateva haine cu care sa ma imbrac, duş nu mai fac, deoarece am facut azi dimineata.

M-am imbracat asa:

M-am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


M-am machiat asa:

 Parul nu mi l-am, mai facut, si l-am lasat asa ca in poza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul nu mi l-am, mai facut, si l-am lasat asa ca in poza.

Dupa 30 de minute am ajuns la cafenea, intru si il vad pe Aaron la o masa.
Merg spre el, si ii spun:
S-Hei!
A-Buna, trebuie sa discutam ceva!
S-Defapt am si eu sa iti spun ceva!
A-Atunci spune!
S-Spune tu mai intai
A-Te ascult!
S-Ok, deci trebuie sa ma ajuti!
A-In legatura cu ce, si de ce?
S-Pai, astazi a venit un domn pe nume Nicolas, si mi-a spus ca trebuie sa................ Bla..... Bla.......  Bla........ Bla....   
A-Am inteles, o sa vad ce pot face.
S-Acum spune tu!.
S-Selena euu........







Hei, scuzati greselile gramaticale!

Dragoste din ObligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum