Adda! S-a auzit cum a strigat-o tata pe mama.
Duceti-vă sus la etaj și ascunde-o pe Selena, și ai grijă să nu vă găsească orice ar fii!Mama ma luat de mana, și ne-am dus intr-o camera, și a închis ușa cu cheia, după ceva timp de jos se auzeau focuri de armă,si am început să plâng.Deodata se aude ușa deschizandu-se, și am început să plâng mai tare, deoarece știam că în orice clipă matahalele alea, puteau sa spargă ușa.
Mama m-a luat în brate și a spus sa ma liniștesc,cand ridic privirea ușa era jos la pământ, și cineva ma luat pe sus, și atunci totul s-a făcut negru în fata ochilor.
Deschid ochi și o văd pe mama plângând și pe tata jos la pământ, era împușcat în picior, și atunci am început să tip și să plâng, apoi a venit un băiat bine făcut la mine, și m-a tras de par, iar eu am scos un geamăt de durere, iar după asta a venit în alt băiat bine făcut, avea niște ochi asa de frumoși, doamne ce naiba gândesc eu acum?Tatal meu e pe cale sa îl omoare acele brute și eu mă gândesc la dușmanul meu,sunt o proasta!.
Acel băiat vine spre tatăl meu și îi spune:-Mark, ai ajuns în mâinile mele,insfarsit!
-Aaron dragule,putem sa rezolvam problema vorbind!
-Am vorbit destul în ultima vreme, acum e timpul sa mori! Spune băiatul acela și îl împușcă pe tata în cap!
Atunci în acel moment am început să tip și bărbatul care m-a tine mi-a dat drumul și am fugit spre tata și l-am luat în brate și am început să plâng.
-Voi sunteți, niște brute,va urăsc, te urăsc..
-Imi pare rău draga, dar dacă vreau pot sa te omor și pe tine, ști asta nu?
-Atunci omoara-ma! Am spus tipand.
A îndreptat armă spre mine, și atunci am făcut ochi mari,am închis ochi și deodată să auzit un foc de armă. Am deschis ochi și am vazut-o pe mama zăcând pe jos întinsă lângă tata. Am simțit cum îmi curg din nou lacrimi pline de ură pe obraji mei reci ca gheata, și am spus tipand:
-De ce ai făcut asta, de ce nu mai omorât pe mine nenorocitule?
-Pentru ca am vrut sa asiști la moartea părinților tăi,si dacă vei spune cuiva asta cu siguranță vei muri și tu! A spus foarte calm.
-Esti un nenorocit, libidinos!
-Mersi pentru compliment!a spus plecând.
-Baieti luati cadavrele astea, și curatati casa fetei! A spus în batjocura
Am început să plâng,iar el a venit la mine, și mi-a luat bărbia intre degete și mi-a spus:
-Stii ceva, ești frumușică dar nu ești genul meu.
-Nici nu as vrea sa fiu! Am spus uitandu-ma cu scârbă la el.
-Daca tatăl tău și mama ta nu mai sunt pe aceasta lume,nu o sa te descurci singura
-Asta sa o crezi tu!
-O sa vedem! Și a plecat spre ușă.
-Te urăsc! Am tipat din toti plămâni!
-Atunci el mi-a trimis o bezea în aer.**************************
S-a făcut seara,si m-am dus în cameră mea, și mă gândeam cum mi-au fost omorât părinti în fata mea;arunci o lacrima se prelinge pe obrazul meu.
Și am adormit, cu gândul la un plan de al face sa regrete în viitor pe acel criminal.Scuzați greșelile gramaticale❤
CITEȘTI
Dragoste din Obligatie
ActionImi pare rau pentru trecutul dureros pe care ti l-am daruit,am fost un prost, nu am simtit nimic pentru nimeni asa cum simt pentru tine, te iubesc. Te iubesc, si daca imi vei mai da o şansă promit ca nu o sa te mai ranesc niciodata, promit! -Ti-am...