●Kayla●
Shawnova teplá hruď bola pod mojou hlavou a jeho silné ruky okolo môjho tela. Prstami mi jemnučkými pohybmi hladkal chrbát a atmosféra bola plná pohodlia.
Akoby všetko, čo sme za tie dni premrhali bolo teraz vo vzduchu.
,,Ten Dylan..." prelomil ticho.
,,Neublížil ti? Bola si na tej párty dobrovoľne?" mierne sa posadil.Odtiala som sa od jeho hrude a tiež sa posadila.
,,Neublížil mi a išla som tam z vlastnej vôle." snažila som sa znieť, ako keby som z toho nemala žiadne pocity. Alebo skôr, že mi je to jedno.
,,Prečo ti neverím?" zamračil sa.
Asi pretože ma moc dobre poznáš...
,,Fakt. Ani neviem, prečo som tam vlastne išla..." mykla som plecami.
,,Asi som si myslela, že chlastať celú noc s takými ľuďmi mi prospeje." zapozerala som sa niekde na stenu a spomínala nato, prečo som tam chcela ísť a ako to dopadlo.
,,A možno som len chcela byť ako oni." opäť som len mykla plecami, ale viac menej nasilu. Nebolo mi to jedno a pri pomyslení nato sa mi do očí hrnuli slzy.,,Akože ako oni? Ako to myslíš?" priblížil sa ku mne a nazrel mi do očí.
Vtedy som premiestnila pohľad zo steny na jeho tvár.
,,Pripadať si cool, odvážna, nezávislá...čo ja viem..."
Keď nad tým teraz tak spätne premýšľam, príde mi to priam primitívne.
,,Ale ty nepotrebuješ byť ako oni." z tváre mi odrhrnul pramienok vlasov, ktorý mi vďala sklonenej hlave padal do tváre.
Pozrela som na ňho a narazila na jeho hlboký pohľad. Bol to pohľad, pri ktorom som mala pocit, že zo mňa vyciciava všetko, čo vo mne je. Všetko. Akoby ma očami hypnotizoval, presne tak to vyzeralo.
,,Kayla, nesnaž sa zmeniť." palcom mi pohladil líce. Bolo to také príjemné zašteklenie.
,,Nesnažím." hneď som povedala, aj keď by som sa nad tým dokázala zamyslieť.
,,To je dobre, pretože ja ťa milujem takú, aká si." z týchto slov som mala pocit, že by k nim povedal ešte ďalších milión, no namiesto toho ma pobozkal.
Mal horúce, jemné, plné pery, ktoré sa pripájali na tie moje a jeho dych sa odrážal od mojej tváre.
Ruky som obmotala okolo jeho krku a tlačila jeho hlavu tesnejšie k tej mojej. Aj keď sme si boli tak blízko, pre mňa to stále nebolo dosť. Tento pocit som nemala tak často. Chcela som ho viac. Chcela som viac Shawna, viac jeho dotykov a bozkov.
Pomaly si so mnou v náručí ľahol tak, že sa nadomnou skláňal.
Tentoraz som sa necítila ako predtým, keď sa to stalo prvýkrát. Nemala som obavy, čo sa bude diať, alebo, že sa strápnim. V tomto momente som sa len nevedela dočkať toho, čo bude ďalej. Nemyslela som na nič iné.
Z bozkov sa stalo bozkávanie.
Mojim telom prechádzal neskutočný pocit nedočkavosti.
Vyzliekla som mu tričko a on spravil to isté mne.
Rukami som si ho priťahovala stále bližšie a bližšie. Jeho pery putovali z tých mojich na krk a ja som ruky premiestnila do jeho vlasov.
Presne som cítila špičku jeho nosa, dotýkajúceho sa môjho krku zakaždým, keď k nemu priložil pery.
Potom mi rozopol podprsenku a presunul sa nižšie.
Chvíľu nato sa ocitol na podbrušku a s pohľadom v mojich očiach mi začal sťahovať nohavičky.
YOU ARE READING
Hold on | Shawn Mendes
FanfictionShawn Mendes a Kayla Morgan. Ako najlepší kamaráti toho majú za sebou už veľmi veľa spoločne zažitého, no to ešte netušili, čo ich čaká. Prídu o tie krásne spomienky alebo si ich naopak vytvoria viac? 16.2. 2018 - #15 in fanfiction 29.12. 2018 - #1...