31. KAPITOLA

279 30 17
                                    

|Song si pustite až tam, kde to bude napísané|

Pustil som ju. Nechal som ju odísť. Potrebuje niekoho, kto bude teraz pri nej, ale ja to byť nemôžem, pretože mňa v tomto momente nenávidi.

Pretrel som si uslzené oči a rukami putoval do vlasov, ktoré som pevne zovrel, až to zabolelo.

Keď ma bude nenávidieť ona, budem sa nenávidieť aj ja sám. Vždy som chcel, aj stále chcem, aby bola vďaka mne len šťastná a teraz som ju dohnal k tomuto. Nenávidím sa zato!

S rukami vo vlasoch a prázdnym pohľadom som sa dokola prechádzal na tom istom mieste.

Mám bežať za ňou, či ju nechať chvíľu samú?

Moja krv doslova vrela z toľkého strachu a hnevu zároveň.

,,Do pekla!" kopol som do koša, ktorý sa prevalil na zem.

,,Shawn."

,,Čo chceš?!" skríkol som, aj keď som absolútne netušil na koho.

,,Len pokoj, to som ja, Tobias."

To je Tobias, ten za nič nemôže. Musím sa kontrolovať.

Počkať, veď Tobias má byť na ihrisku.

,,Čo tu robíš?"

,,Chalani mi povedali, čo sa stalo. Shawn, mrzí ma to." podišiel ku mne a objal ma.

Vyspovedal som sa mu a on mi povedal, že mu nebude vadiť, keď odídem, tak som to využil. Aj tak by som tam v tomto stave nebol duchom prítomný.

•••

Nemôžem dopustiť, aby bola v tomto stave sama.

Zavolal som Sierre a všetko jej povedal. Nakoniec som ju poprosil, aby išla za Kaylou, pretože to potrebuje a ona s ochotou súhlasila.

Ak nechce mať pri sebe mňa, tak aspoň niekoho iného, koho má rada.

A čo ďalej? Nemôžem len tak čakať, že mi odpustí...

●Kayla●

Ľudia naokolo sa na mňa pozerali ako na nejaký svätý obrázok, až pokým som neprišla domov.

Veď kto by sa nepozrel na plačúce dievča, bežiace cez ulicu ako o život?

,,Môžeš za všetky naše hádky!" stále mi znelo v hlave.

Sedela som na svojej posteli a hľadela do blba.

Pripomenul mi tú našu dohodu, ktorú som porušila a spolu s ňou aj ten deň, keď som nás rozhádala.

Myslíte si, že je príjemné počúvať, ako vám niekto pripomína všetko zlé, čo ste kedy spravili a ľutujete to?

Z premýšľania ma vytrhlo zvonenie.

Rukávom som si pretrela oči a smrkla.

V kútiku srdca som dúfala, že to bude on, ale na druhej strane som ho teraz nechcela ani cítiť.

Zišla som dole a pozrela do kukátka. Pred dverami stála Sierra.

Čo tu robí?

Mám tušenie, že za tým stojí Shawn.

Zakryla som kukátko a váhala nad tým, či otvoriť, alebo nie.

,,Uvedom sa už!" v hlave mi stále vŕtali jeho slová, ktoré sa hlboko zaryli do môjho srdca.

Hold on | Shawn Mendes Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz