A tipikus Piroska és a farkas.
Az ártatlan kislány elindul az erdőn keresztül nagymamájához. Út közben találkozik a farkassal. Az megelőzi és miután becsukja a szekrénybe és felveszi a nagyi ruháit befelszik az ágyba. Aztán megeszi Piroskát és a nagymamát. A vadász lelövi és kiszedi őket a hasából stb. stb.
A
Valóság!
Valójában a Mikulás mikor elindult a kismalacokhoz útja keresztül vezetett az erdőn.
Egy piros ruhás mikulás feltűnő lenne ezért farkasnak öltözve akart átvágni rajta.
Itt találkozott az éppen dolgozó piros miniszoknyás lánnyal.
Piroskával!
De valójában Piroska csak egy álca.
Csipkerózsika az de hogy fedje munka közben a valódi kilétét kettős személyiség,ő Piroska is.
Miután a farkasnak öltözött mikulás meghágta a dolgozó Piroskát jött a dühös nagymama aki követelte a szolgáltatás díját.
Mivel semmit nem kapott ezért bedurrant az agya a bűnös élvezeteket hajszoló késöbbi áldozatra és neki szegezte a kérdéseit.
" Miért ilyen nagy a füled?!''
Mert jelmez van rajtam b@zdmeg!
"Miért olyan nagy a szád?!"
Mondtam már hogy jelmez van rajtam b@zd ki!"
" Miért olyan nagy a farkad?!"
Na ez nem jelmez b@zdmeg!
Mivel ezek hallatára sem kapta meg amit szeretett volna a nagymama ( Madame) ráhívta a vadászt.
Miután a niga strici pisztollyal a kezében megérkezett újra követelte azt ami neki jár.
A farkasbőrbe bújt Mikulás megijedt így odaadta a gyerekek ajándékait fizetségképp majd tovább indult a malackákhoz.
Piroska vagyis az állszent Csipkerózsika miatt halt meg a Mikulás mert folyamatosan a csitri örömlány seggére gondolt és ezért mászott be mosolyogva a füstölő kéménybe....
Ma van a Mikulás éjszakája...emlekezzünk rá😢💔💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyerekmesék Vs Véres valóság
HumorMindenki ismeri a klasszikus meséket. De mi van akkor ha a szülők valamit elhallgatnak? A Valósag Kiderül! Vigyázat: - Beteg gondolkodás - Felnőtt tartalom - Esetleges káromkodás - Drog,alkohol stb.