Din nou el

11 3 0
                                    

După o discuție cu sora mea povestindune una alta nu i-am spus că sunt o criminala în serie,am vrut dar nu am putut...
Îmi era prea frică să îi spun mă simțeam copleșită de gânduri și sentimente începusem să mă îndrăgostesc de băiatul ăla nustiu de ce dar na îl cam iubeam dar ar trebui sa cam închei subiectul asta ,poate mi-ar vi mai ușor să trec peste toate dacă aș avea prietene , mă doare sentimentul că nu mai sunt eu cea de mai de mult cea care se rușina care iubea cu adevărat cea care era normală m-am schimbat e adevărat dar daca aș putea să mă întorc înapoi as faceo încă îl iubesc dar nustiu daca el mă iubește îmi amintesc că într-o seară vb cu el pe wap și mi-a zis sa ieșim împreună am zis că da ne-am întâlnit în fața unui fast-food era cu un băiat nu i-am reținut numele ne-am plimbat pe centru ajungând într-un parc ,am mai stat ce-a mai stat și băiatul a plecat rămânând doar noi doi ne-am plimbat ramând la un foișor mă ia în brațe și nu vroia sa îmi de-a drumul dar sincer nici eu nu voiam după ce mi-a dat drumul a încercat să mă sărute defapt de câteva ori...sau chiar mai mult...
După ce am plecat de la foișor ma ținut de mână ...eram fericita după ne-am oprit în parcul celălalt am intrat în parc încercând din nou să mă sărute...
Am vrut să mă așez pe topagan din neatenție am cazut făcând-ul să zâmbească era drăguț și am început să râd ... dar. numai contează eu l-am iubit el nu așa se comporta aproape cu toate fetele...deci nu era nimic special ....
Poate o să renunț la viață de criminala și o să îmi reiau studiile....cred că așa e cel mai bine. Sper ca Jeff să înțeleagă poate că îl pot convinge și pe el să facă la fel....

După trei ore...

Am ajuns in pădure și am intrat în cabana(era undeva la mijloc)
-Hei scumpete!îmi spune Jeff bucuros să mă vadă...
-Hei ! Trebuie să îți spun ceva!îi spun pe un ton serios și iritat
-Ce este ? mă întrebă lundumă in gluma.
-Nu mi se potrivește...vreau sa plec să îmi reiau studiile....
-Nu înțeleg...explicami te rog...!
-Nu este locul meu aici Jeff mă mai gândeam că poate o sa mergem împreună...
-Aici este locul meu!nu vin cu tine!
-Deci asta înseamnă că ne despărțim...
-Cam da!
-Ok!

Perspectiva lui Jeff :
Nu pot sa cred de ce Evelin vrea sa plece ,dar este decizia ei nu pot sa plec...asta este familia mea și nu am sa renunț și nu știu dacă o să pot să trec peste asta fara sa îi mai aud glasul divin care ii canta lu Sally ...sau dimineața fara sa îi mai vad ochii superbi ...

Am plecat fără să îmi iau adio de la restul nu am putut sa îi spun lu Sally că plec și nu mă mai întorc niciodată....
M-am gândit să mă stabilesc în Londra ....
Într-un cartier destul de Ok..
M-am înscris la liceu (era toamna deci nu veneam in mijlocul semestrului)
In prima zi de liceu mă așez singură într-o bancă lumea se uita destul de ciudat la mine pentru că eram destul de albă ....
Un băiat cu par și ochii albaștri cenușii se așează lângă mine avea căștile în urechi și ascultă muzica rock era în niște blugii negri rupți și un tricou gri..orele treceau repede in drum spre casa îl văd pe băiatul ăla de lângă mine care musca dintr-un bărbat destul de bine făcut ...
Oare de ce era vârcolac sau vampir mai degrabă vampir îmi era frică... Așa că nu am spus nimănui nimic...oricum n-aveam cui

The Bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum