"Monique Cole se dostaví do ředitelny",ozvalo se z reproduktoru naší třídy 2B,na střední škole . (Gymnázium)
Vydala jsem se do ředitelny s obavou,co se vlastně děje. Přišla jsem k velkým bílým dveřím a zaťukala na ně. "Dále",ozval se ředitelčin hlas a já vstoupila do vnitřního prostoru, plného stylově zařízeného nábytku. Francouzské okno ladilo s hnědým nábytkem uvnitř, který tvořil převážně velký počítačový stůl a 4 komody.
"Dobré ráno paní ředitelko, volala jste mě ?", řekla jsem vřele a prohrábla si moje lískooříškové vlasy, které ladily s černým crop-topem, společně s černými stylovými tepláky.
Ř: "Posaď se. Jde o to, že za chvíli by měl dorazit nový žák. Jmenuje se Daniel Radcliffe a je mu 17 let. Jelikož vím, že jsi spolehlivá, budeš ho doprovázet po škole,aby si to tu prohlédl. "M: "Dobře, děkuji za pochvalu"
-klep,klep-,ozvalo se zpoza dveří a vstoupil celkem pohledný kluk. Jeho hnědé,lehce rozcuchané vlasy,mu pasovaly k jeho lícním rysům. Na krku měl vystouplý "ohryzek", který byl u kluků velmi přitažlivý. Na sobě měl černé, volné, stylové tričko, které mu ladilo s černými kalhotami. Nemohu zapomenout na jeho modré pronikavé oči a plné rty. Podle mého tušení to byl Daniel.
D: "Dobrý den. Já jsem Daniel,dostavil jsem se správně do ředitelny?"
Ř: "Ahoj Danieli, jasně , Posaď se!"
Posadil,se a podíval se mi do očí. "Ahoj, já jsem Daniel", řekl a podal mi ruku,se kterou jsem si potřásla. Podle pohledu byl inteligentní a vřelý.
Ř: "Tohle je Monique Cole a bude tě po škole provádět."
Po krátkém představení,jsme už s Danielem vycházeli z ředitelny a vydali jsme se do třídy.
D:"Můžu se zeptat co máme teď?"
M: "Teď máme hodinu Francouzské literatury" , řekla jsem a darovala jsem mu vlídný úsměv.
D: "Děkuji.. Mohu si přisednout?" Usmál se a škodolibě se podíval směrem ke mě.
M: "Když chceš"
Sedli jsme si a mlčky jsme čekali, až do třídy vejde naše učitelka McColline, která je štíhlé a vysoké postavy. Její havraní, vždy perfektně učesané vlasy do drdolu ji seděly k jejím brýlím fialovo-černé barvy. Na sobě měla černé šaty, které jí zakrývaly stehna a šedý kardigén, který ladil s šedými podpatky francouzského stylu. Učitelka byla Francouzka, takže se vyznala ve francouzské móďe a samozřejmě dávala velký pozor na chyby. Avšak i přesto jsem její hodiny nejvíc milovala.
U: "Bonjour les étudiants. Asseyez-vous."
Studenti: "Bonjour"
U: ''Dnes si napíšeme slíbený test z pokrmů a nápojů. Vemte si prosím vaše testové sešity."
***
Zazvonilo a já vyšla ze třídy. Hned za mnou přiběhla Vici. Moje nejlepší kamarádka. Je štíhlé,vcelku malé postavy, má průzračně modré oči a hnědé vlasy. Stejně jako já. Jsme si vcelku podobné,ale máme jiný styl a podobně. Dnes musím říct, že jí to opravdu moc slušelo. Měla černou sukni, která se hodila v jejímu vínovému crop-topu, který měla upnutý kolem jejího pasu.V: "Ahoj Moni,kdo je ten kluk?"
M: "Áále,jen nový kluk. Je milý."
V: "Myslím, že se mu líbíš, kočko"
M: To je možný, mě se taky líbí."
V: "meow"
M: "Hej a proč jsi vlastně přišla pozdě?"
V: "Bolelo mě břicho."
M: "Jak to?"
V: "Co myslíš?"
M: "Krámy?"
V: "Krámy jsou kurva, vážně."
Společně jsme se zasmály a šly jsme do naší učebny chemie.
***
Po našich dalších 3 hodinách,jsme konečně měli padla. A na jednou za mnou přišel...._________
Kdo asi mohl přijít? Toť otázka 😅
ČTEŠ
BABYGIRL / 13+
RomanceByla jsem taková ta typická, pečlivá dívka, kterou zajímalo učivo a nezajímala se o chlapce. Jenže potom přišel on, a jakoby se změnil svět.