A na jednou za mnou přišel... Drew. Můj bratr.
D: "Moniko, půjč mi kružítko, dělej."
M: "Musíš poprosit,Drew."
D: "Dělej hned"
M: Podala jsem mu kružítko a řekla jsem : "Nos si svoje věci,nepořádníku."
Viděla jsem Daniela jak se pousmál nad mou připomínkou, stejně jako Vici.
V: "Jedeš číčo"
M: "To mi ani nemusíš říkat,číčo."
Společně jsme se zasmály a šly jsme čekat na autobus čísla 277.
M: "Jede to za 20 minut, můžeme do krámu."
V: "Neříkej slovo krám nebo krámy, nelíbí se mi to"
M: "Hah"
Šly jsme do obchodu ,kde jsme okamžitě začaly kličkovat mezi brambůrkama,oříškama,bonbonama a podobně. Došly jsme k regálu s brambůrkama a vzaly jsme si naše oblíbené vroubkované Bohemians. Potom jsme zamířily k regálu s pitím a vzaly jsme si kofolu.
Došly jsme k pokladně,kde Vici zaplatila, protože jsem já platila včera.
Vyšly jsme z obchodu a tam už stál Jake s jeho partou,do které patřil i Drew.
J: "Čau Monosaure."M: "Drž hubu,Jaku. Nikdo se na tvůj názor neptal."
J: "Ale notak kotě"
D: "Jaku,nech ji do prdele být!"
M: "Dík bro"
Vložil se do toho Drew a všem z nás bylo jasné, že to bylo vtipné a začali jsme se smát.
Jake v ruce jako obvykle držel cigáro a prohlásil:
J: "Vici,Moni? Jdete s náma na opušták?"Abychom jsme si to upřesnili,opušták je jeden starý neobydlený dům. Naše doupě.
V: "Jo,ale dvě cíga jsou naše."
M: "Já..."
-skočila mi do řeči Vici
V: "odvaž se"
J: "kotě"
M: "Do.. psí srsti, neříkej mi kotě!" Začala jsem se smát,spolu s mými kamarády.
***
Byla jsem doma a zrovna jsem koukala na můj oblíbený seriál 13 Reasons Why.
Když v tom mi cinkl můj iPhone (7 plus)."Daniel Radcliffe Vám chce poslat zprávu."
Přijmula jsem mu žádost na messengeru,a podívala na zprávu.
D: " Ahoj číčo :D"
M: "Tak mi říká jen Vici xd"
D: "Dobře, dobře Moni ❤"
M: "Ty srdíčka si můžeš odpustit. 😋"
D: "Ruší tě ty srdíčka? ❤❤"
M: "Ano, právě koukám na 13RW."
D: " Mohli by jsme se koukat spolu. ❤"
M: "Mohli BYCHOM ⚡"
D: "Za chvíli jsem u tebe"
M: "Ne,nejsi"
D: " Ale jsem"
M: "Nevíš adresu,hahhh"
D: "Tak hele,Monique Cole. Tvůj bráška Drew Alex Cole mi tak trošku prozradil vaší adresu,a zjistil jsem , že jsem 5 baráků od vás. Takže jsem za pět minut u tebe,puso. ❤😘"
M: "otrapo"
--------
Ahoj 💜 Takže máme tady druhou část ❤ Co si myslíte o Danielovi,Drewovi,Vici nebo Monice?💗
Vaše Iksdededede💜
ČTEŠ
BABYGIRL / 13+
RomanceByla jsem taková ta typická, pečlivá dívka, kterou zajímalo učivo a nezajímala se o chlapce. Jenže potom přišel on, a jakoby se změnil svět.