Bölüm 1.

1K 26 6
                                    

2012

Yaz Aylarındaydık , ağustos ayı. Günüm her zaman ki gibi normal geçiyordu tatile gitmemiştim bu yaz. Fazla mutsuzda değildim. Sevgilimde vardı ama aramız bozuktu eskisi kadar iyi değildik öylesine bir sevgiliydik. 

Sabah kalktığımda annem kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu. Odadan çıkar çıkmaz '' ellerini , yüzlerini yıka gel otur sofraya! '' dedi.  Annemin bu sinirli halinden nefret ediyorum! Babamda kalkmıştı. Sonra oturduk sofraya kahvaltımızı yaptık.  Ben doyduktan sonra bilgisayarın başına geçtim.  Aradan 2-3 saat geçmişti. Sıkıldım. Sevgilimle mi buluşsam acaba? Mesaj attım ona. Begüm geri cevap attığın da '' çağrı bencede buluşmalıyız seninle konuşmam lazım!!'' dedi. Sinirliydi sanırım. Buluşma yerimiz her zaman ki gibi parkın arkasıydı. Onu bekliyordum ve o geldiğinde 2 3 saniye sustu. '' Ne konuşacağız? '' dedim. Sinirli sinirli baktı ve '' ayrılmalıyız '' dedi. Ben şaştım kaldım '' Peki sen bilirsin , arkadaş kalırız öyleyse değil mi? ''  Dedim oda '' Fazla konuşmayız '' Diyerek cevap verdi. Sonra gitmem gerektiğini söyledi gitti işte. Biraz moralim bozuldu tabi ama sevgilisizde hayat olur belki ilerde başkasına aşık olurum. Eve gittiğimde kimse yoktu. Biraz korktum.  Uyudum biraz. 

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin