Bölüm 2.

330 27 3
                                    

Uyandığımda akşam olmuştu. Herkes evdeydi. Günler hızlı geçiyordu üzülüyordum çünkülanet olası okulun başlamasına az kaldı! Hayatım her gün aynı geçiyordu. Eylül ayına geldik. Okul yarın açılacaktı. Aslında biraz heyecanlıydım Lise 1'e başlıyordum. Yeni arkadaşlar edinirim. okul kıyafetimi çantamı falan hazırladım. Akşam oldu televizyon izlemeye dalmışım ve annem yanıma geldi '' oğlum saat kaç oldu yarın okul var bir an önce uyusan iyi edersin. '' dedi. Bende '' tamam '' diyerek odama çıktım. Off! Bu son gecemdi bir daha eskisi kadar sabahlayamıycam. Etrafa bakınarak uyuya kaldım. Sabah olduğunda direk hazırlandım kahvaltı yapasım yoktu aç değildim. Okula gittiğimde  herkes oradaydı. Bizim sınıftan arkadaşımı gördüm. Adı oğuzdu ''heey oğuz '' Bana gülerek geldi. '' Aaa çağrı naber?'' dedi ,ben '' İyiyim dostum sen?'' dedim oda '' iyi işte tatil nasıl gitti'' sordu bende '' iyi gitti '' diye cevap verdim. Sonra sıra olduk. Sınıfa girdiğimde oğuzun yanına oturdum etrafa yabancı gibi bakıyordum. Öğretmen sınıfa gelmişti işte derste uyulacak kuralları söyledi şimdiden çok sıkıcıydı. Tenefüs çaldığında acıkmıştım kantine gittim. Oğuzda gelmişti '' hiişt çağrı şu kız sana dik dik bakıyor '' dedi. O kıza baktım cidden bana bakıyordu. Güzel kıza benziyor. Kantinden çıkana kadar kız beni dikizliyordu. Sınıfa gittiğim de kız peşimden geldi. Arkamdan '' hey bakar mısın? ''  Kuşkulu şekilde baktım. '' Adın çağrı değil mi? '' dedi '' evette sen nerden tanıyrosun beni? '' , '' Begümün eski sevgilisisin ordan tanıyorum onun arkadaşıydım''  ,  '' peki senin adın ne? '' , '' hilal '' demişti. Sonra zil çaldı. '' Hilal tenefüste konuşabiliriz görüşürüz '' demiştim.  1 ders sonra kız benim sınıfıma geldi tanıştık iyi kıza benziyordu aslında. 

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin