Bölüm 3.

287 17 3
                                    

Hilali çok beğenmiştim gözleri ayrı güzeldi gülüşü sesi falan.  Arkadaş olduk onunla.  Okul çıkışı saati geldiğinde onunla karşılaştım. 

- Hilal seninle gidelim mi eve? 

+ Tabi olur evin ne tarafta?

- Sağ tarafta.

+ Şaka gibi benimkide sağ tarafta :) 

Eve giderken sessiz sessiz yürüdük konuşmaya utanıyordum

- Nelerden hoşlanırsın? '' konu açılması için böyle bir soru sormuştum.''

+ Bilmem okul hariç her şeyden hoşlanırım. '' espri yaparmış gibi bir tipi vardı ''

- anladım sevgilin varmı?

+Hayır yalnızım ben birisine aşık olana kadar kimseyle çıkmayı düşünmüyorum. 

Demişti konuşa konuşa eve gittik.  Ya ben o kızın gözlerinden gülüşünden çok etkilenmiştim aşık mı oluyorum acaba? Çok saçma daha 1 gün bile olmadı. Çok uykum vardı uyumak istiyordum karnım açtı annemin gelmesini beklemek zorundaydım kendim yapmaya üşeniyorum :D Annem gelene kadar izdivaç programı izlemek zorunda kaldım diğer kanallar da yarışmalar vardı ah ruh halimi kötü hissediyorum. Annem gelmişti.

+ oğlum ben geldim okul nasıl geçti bakalım?

- iyi geçti anne yeni arkadaşlar edindim güzeldi ama dersler hariç güzeldi :) 

+ alışmalısın oğlum 8 ay var daha .

Annem koltuktan kalktıktan sonra mutfağa geçti. Hilal bana mesaj atacaktı telefona baktığımda şarjım bitmişti uf deli oldum mesaj atalı kaç saat olmuştur geç cevap vermekte ayıp olur. Ama şarjım bittiğini söylemek zorundaydım.  Annem yemekleri yapmıştı kokusu burnuma kadar geliyordu. 

- Anne yemeği yiyelim artık!

+ oğlum baban ve ablan gelsin öyle 15 dk sabret. 

He bu arada ablam ve abim vardı. Abim çalışıyor evli ablam lise 4 öğrencisiydi.  Ablam gelmişti çok yorgun halde gelmişti çantasını bırakıp koltuğa fırlatmıştı hemen masaya oturdu. Ona babamı beklemesini söylemiştim ama takmamıştı. Ablam beni takmaz. Babam ise 10 dakika sonra gelmişti hepimiz sofraya oturduktan sonra babam;

- Okulunuz nasıl geçti bakalım?

Ablam;

- Baba okul çok sıkıcı dersler çok sıkıyor. 

babam;

- Olabilir üniversiten yaklaşıyor sabret :)

Ben cevap vermemiştim uykusuzluktan ölüyordum yemeği bitirdikten sonra direk yatağıma geçtim. Telefonu açtım biraz hilalle mesajlaştım uzun konuşma oldu biraz kızdı aslında geç cevap vermeme.

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin