●jinsil ttoneun gamhi●[Po angielsku 'truth or dare'. Niby popularny koreański program w którym goście dostają zadania i pytania od widzów. Y/n została zaproszona do tego właśnie programu. Jednak nie jest ona jedynym gościem...]
Mc: Witam wszystkich! Dzisiaj zaprosiliśmy specjalnych gości! Jest to zespół z USA! Zapraszam piękne dziewczyny z Zone!
(Wszyscy biją brawo. Zone siada)
Mc: Witam was dziewczyny!
Zone: Hejka!
Mc: Cieszymy się że zaproszenie zostało przyjęte! Zaprosiliśmy jeszcze inny zespół. Czy może wiecie kto to?
Zapraszam naszych wspaniałych BTS!!!(BTS wchodzi i wszyscy zaczynają bić brawo a ARMY zaczynają krzyczeć.
Każdy z BTS pomachał do publiczności)Mc: Gdy padło pytanie kogo zaprosić... padło właśnie na was! Publiczność zagłosowała i oto proszę!
Jil(Zone): Cieszymy się że możemy tutaj być i dziękujemy za zaproszenie.
Mc: Dobrze.. to może zacznijmy od prostych pytań od widzów!
(Publiczność bije brawo. Mic wyciąga Ipad)
Mc: O rany! Ile tu pytań! Sporo do y/n i Jimina. To może o to. Emily U. : Jak długo Zone zostaje w Korei i co będzie się działo?
Jess: Chyba z tydzień?
Venus: Jakoś tak. Jutro mamy mini koncert. Będzie kilka wywiadów i piątek koncert w Busan. Może jeszcze coś nam wyskoczy.
Y/n: Mamy oczywiście nadzieję że znajdziemy czas aby obczaić trochę Seoul.
Mc: Jestem pewien że któryś z chłopaków wam pokaże to piękne miasto.
Rap Monster: Ależ z przyjemnością!
Mc: No to wszystko załatwione. To teraz czas na ZA DA NIE!
(Mc losuje zadanie)
Mc: Zatańczyć do 'Wild thoughts-Rihanna'. Losujemy dwie osoby.
Pierwsza to JhOoopEee!
...
Druga to y/n!
Zapraszam na parkiet.Y/n pov:
Wstałam i poszłam na tak zwany parkiet, gdzie jhope już na mnie czekał. Chłopak posłał mi ciepły uśmiech i gdy tylko muzyka zaczęła grać, chwycił moją dłoń i zaczęliśmy nasz taniec.
Mc: To było jak lód w gorące dni! Wspaniałe!
Przez następne pół godziny rozmawialiśmy i wykonaliśmy kilka wyzwań. Przez cały ten czas czułam czyjś wzrok na sobie. To nie był wzrok Jimina lecz V. Miałam wrażenie że Jimin mnie unikał...przez co czułam się bardzo źle. Zrozumiałam że go lubię i że mi go brakuje. Nie chciałam go stracić przez moja głupotę. A co do Tae... jego wzrok był zimny i taki jakby z żalem.
CZYTASZ
Bad liar (Snapchat) Park Jimin [PL]
Fiksi PenggemarChimChim1: więc masz 17 lat... bad.angel00 : No co ty Sherlock! Jak na to wpadłeś?! ChimChim1: No widzisz, jestem niesamowicie inteligentnym człowiekiem ChimChim1: To teraz ty. Ile mam lat? bad.angel00: No nie wiem... 2001 rocznik? więc jakieś 16? C...