16

4.7K 204 17
                                    

Następnego dnia w ASC

Eric: Hejka witajcie! Dzisiaj gościmy w ASC piękne dziewczyny z Zone!

Jimin: Cieszymy się że rozmawiają po angielsku a nie po koreańsku jak wczoraj Got7.

-------------------------

Tae: Chimchim chodz tu!

Jimin: Co jest? Jestem trochę zajęty. Jin chcę żebym mu pomógł w gotowaniu.

Tae: Zaraz mu pomożesz. *pokazuje na telewizor* oglądaj!

Jimin: Ty tak na serio? Nie mam czasu żeby z Tobą teraz oglądać ASC, Tae. Później, okej? *ruszył powolnym krokiem do kuchni*

Tae: Y/n jest w ASC!

Jimin: *wrócił i usiadł na kanapie* Co ona tam robi?

Tae: Została zaproszona. Oglądaj.
----------------------

Eric: Denerwują cię chłopcy z Got7 co nie, Jimin ?

Jimin: To znaczy nie że denerwują... są po prostu... inni. Wyjątkowi.

Eric: Haha. Tak. Najbardziej Jackson. Dobrze, może zaprezentujemy wam nasz plan na dzisiaj.

Jimin: *kaszle i puka Erica w kolano*

Eric: Ah właśnie! Moi drodzy, zanim zaczniemy, y/n chciałaby coś powiedzieć.

Y/n: Ehm.. Tak. Właściwie... to chciałabym kogoś przeprosić. Park Jimin, to wszystko, to co zrobiłam... to było głupie. Bardzo Cię przepraszam. Wiem że zawaliłam. Bardzo tego żałuję. Kocham cię Jimin. Wybacz mi.
Dziękuję Eric, Jimin.

Jimin: To było wzruszające.

Eric: Tak. Park Jimin, wybacz jej. Taka kobieta nie zdarza się zbyt często.

Jimin: A teraz zacznijmy z dzisiejszym programem.

-----------------------

Tae: Wiezysz jej? Ona naprawdę cię kocha. Porozmawiaj z nią.

Jimin: Mogę jej tylko napisać. Jesteśmy w Japonii. Mamy dużo pracy. Jak ja mam ja zobaczyć? Tak bardzo bym chciał.

Tae: Na razie zrób tyle ile potrafisz.

Bad liar (Snapchat) Park Jimin [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz