7 Aralık
Jungkook, Taehyung ve Namjoon hariç sınıftaki herkesten nefret ediyorum. Hemde çok nefret ediyorum.
Bugün seni okula götürdüm günlük. Birkaç kez daha götürmüştüm ancak o zamanlar hiçbir şey olmamıştı, bugün çok kötü bir şey oldu.
Namjoon ve Taehyung ile tenefüste bahçedeydik, zil çaldığında sınıfa girdik. Sınıfa girdiğimde bir tarafa toplanmış kalabalık dikkatimi çekmişti, ben de onların yanına gittim.
Beni gördüklerinde gülmeye başladılar. Bir deftere bakıp gülmeye başladılar. Evet, bu defter sendin günlük. Özür dilerim, seni koruyamadım.
Ağlamaya başladım. Günlüğümü geri vermelerini söyledim ancak vermediler. Sonunda Namjoon'un yardımıyla günlüğü almayı başardım. Ancak hâlâ gülüyorlardı.
Ve en kötüsü neydi biliyor musun...
Günlüğümü okuyanlardan birisinin ortalıkta 'Demek Jungkook'a aşıksın!' diye bağırıp gülmesiydi.
O an Jungkook ile göz göze geldik. Ağlamam daha da şiddetlenmişti.
Jungkook dahil herkes artık biliyor Jungkook'u sevdiğimi.
Kimseye söyleyemediğim, içimde tuttuğum aşkım birden ortaya çıktı. Ben onu en güzel şekilde açıklamak istemiştim Jungkook'a, böyle olsun istememiştim.
Umarım Jungkook benden nefret etmez.
Bu arada çok az sayfa kaldı günlüğün bitmesine. Bittiğinde anneme söylersem yenisini alabilir bana.
Hoşça kal günlük...
❁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❁Diary❁ •kookmin•
FanficSana bir sır vereceğim ama kimseye söyleme günlük. •kookmin -17.10.2017