La un moment de neatentie Theo a reusit sa deschida un geam pe care am iesit si am fugit la prima masina pe care am gasito caci masina lui disparuse.Ajunsi acasa Theo a zis ca vrea sa ramana la mine peste noapte,iar eu nu am avut nimic impotriva cu asta.
M am dus spre baie pentru a face un dus iar cand am iesit Theo a aparut fara sa il vad in spatele meu si ma luat in brate ma intors cu fata spre el si sarutanduma ma luat pe sus si ma aruncat in pat(in mintea mea* wow decand am asteptat momentul asta).Theo a inceput sa ma dezbrace in timp ce ma umplea cu saruturi fierbinti pe tot corpul. Dupa ce a ajuns la sutin mai rasucit in asa fel incat lam prins sub mine dandui tricoul jos el a inceput sa ma mangaie pe talie pana mi a deschis si sutienul. Toata noaptea m am simtit in al noulea cer,iar de dimineata m am trezit inainte lui si am plecat la bucatarie de unde m am intors cu doua cesti de cafea.
Eu* Neatza iubire trezestete
El* neatza puiul meu ce frumoasa esti azi
Dupa ce am baut cafelele mi a zis ca avea de gand sa isi ia mafia si sa le vina de hac IUliei si alor ei.
Eu* Theo nu te las singur vin si eu
El* nu este prea periculos te iubesc prea mult nu pot risca sa te pierd
Eu* sa sti ca ma supar daca ma refuzi si stiu ca nu vrei asta
El* off bine iubire castigi mereu
Eu* asa ziceam si eu
m am dus la dulap si am ales sa ma imbrac asa
Dupa am cobor si ne am luat fiecare cate un mijloc de transport.Theo a ales un
iar eu am ales o motocicleta
Cand am ajuns la locul stabilit ne am intalnit cu Josh si cu Deia apoi am plecat spre casa fufei.
Va urma.....
Heyy dragilor nu stiu cat de mult va place cartea mea dar sper ca am sa resesc sa fac sa va placa
in mare parte este inspirata din viata reala
YOU ARE READING
Relatie dificila
De TodoO fata de 15 ani ajunge sa se indragosteasca de un baiat de 18 ani care la randul lui se indragosteste de ea. Pe parcurs fata afla ca noul ei iubit are cateva probleme cu legea dar ea il iubeste prea mult si nu il paraseste. Oare pana la final isi v...