Utrcavam u skolsko dvoriste i u tom trenutku je zvonilo. Tada je masa djaka krenula da ulazi jer su sada vrata skole sirom otvorena.
Trcecim korakom se priblizavam Anastasiji. Koja me je cekala prekrstenih ruku na nasem starom mesu kod jednog urusenog dela zida. Naslonjena je na njega tako elegantno kao da pozira za slikanje. A i sama po sebi je kao model. Bas dobro gradjena cega su svi momci u njenoj okolini svesni. Ima prelepu svetlo braon kosu vidljivo tek ispeglanom sa ponekim skroz plavim pramenom. Upadljive i hladne nebo plave oci. I uvek imas utisak kao da te iznova udija pogledom. Ja mislim da ima jedno sto razlicitih crnih pantalona. Jos kad obuce koznu jaknu bude jos dominantnija. Ona je prirodno lepa ali i ima dosta skupe sminke koju redovno koristi. Nestavlja puder da neunistava svoje lice ali opet se nekada zatrpa korektorom tako da je to meni isto dodje.
U tom delu skole je dozvoljeno potpisivati se i crtati grafite sprejevima.
Prisla sam joj:
Ej Anci.
E kasnis OPET i ja sam te cekala dugo DA ZNAS.hladno mi je odgovorila i namerno naglasila reci.
E pa jbg zvezde se cekaju uzvratim istim tonom.
Na sta je prevrnula ocima i produzila pravo a ja krenula za njom.Ispred kabineta hemije decaci su uveliko poceli da prepisuju domaci.
Ajjjjoojj ima li ta zena nesto pametnije da radi u zivotu osim da nam zadaje domace i pregleda iste! Emo jesi li ti uradila?! Upitala me je Anastasija na sta sam samo klimnula glavom i krenula po rancu da trazim svesku da joj dam da ga prepise.
Pruzila sam joj svesku na sta je ona frknula i izbila mi je iz ruke.
Sada mi ne treba tvoja pomoc.
Kada smo pricale telefonom nisi ga spomenula.
Kako uvek ti uradis a ja ne?
Zato sto sam jutros pakovala knjige i videla podstnicu... slagala sam je jer joj sigurno necu reci za moje glupe snove, pa da cela skola sazna i da budem prednet ismevanja ove nedelje... i uradila sam ga jutros i zbog toga umalo zakasnila...Utom smo zacutale jer je dosla nastavnica. Na moju srecu. Jer ne volim da se svadjam a verujem da bi ovo preraslo u nesto vise. Posto Anastasijina mora uvek da bude zadnja pogotovo ako je neka rasprava kao ova npr.
Na velikom odmiru na putu do kantine srele smo Lolu:
Ejjj cure....
Eee Lola kako si?
manula sam Anu( Anastasiju ima razne nadimke u zavisnosti od mog raspolozenja ) laktom i tada je ona nabacila lazan osmeh
Cao Lola
Cao Anci
Joj jos pitas ima da te udavim posle skole jer ima toliko toga novog sto ti nisam ispricala za Brendona. - lik iz naseg ideljenja na koga se ona opasno nalozila.
Aj cure ja sad odoh da mi ne razgrabe sve pite sa jabukama...
Kada se Lola izgubila u masi Ana je pocela da se smeje.
Jos pitas ima da te udavim posle skole pricom bla bla bla... ponovila je njene reci piskutavim glasom i uz to slozila neku presmesnu facu.
Pa nisam mogla ostati imuna vec sam joj se pridruzila u napadu smeha i pritom privukle pokoje poglede drugih djaka.Lola je u drugom odeljenju. Ona je niska i malo punija. Prica ko navijena. Ima prelepu kovrdavu ne mnogo dugu crnu kosu. Od sminke stavlja samo malo maskare da jos vise istakne krupne zelene oci. Nesmeta joj to sto ima dosta pegica na obrazima i nosu. Takodje deli samnom misljenje da je zbog njih drugacija, istaknutija i da joj slatko stoje.
Ona mi obicno pokazuje matematiku koja mi ocajno ide. Zajedno smo bile u vrticu.Pridruzile smo se nasem odeljenju koje je uveliko rucalo. U kantini svako odeljenje ima po svoja dva stola za kojim sede.
Sa moje leve strane je Matija a desne Ana.
Prekoputa mene sede Kemli Simo i Oli.Posle casova sacekala sam Matiju da idemo zajedno kuci. Zivimo u istoj ulici, samo on na pocetku a ja na kraju.
Vise smo se navikli i shvatili da nevredi se suprostavljati i negodovati price koje kruze po skoli da samo zajedno.
Oni ocigledno ne znaju sta je to najbolji drug. On je mnogo dobar. Uvek je tu da te saslusa, pomogne.
Ima braon kosu koja ide na jednu stranu. (nzm kako da je opisem, ona najpopularnija muska frizura) zeleno-zute oci. Uvek nosi prelepe dukseve. One koja bi svaka devojka od svog decka pozajmila i nosila.Svratili samo do njegove kuce i ostavili ranceve. Uzeo je spisak od svoje majke i zajedno samo otisli i kupili se potrebne namirnice.
Dosla sam kuci, uradila domaci. Raspremila sobu, pa presla na dnevi boranak i kuhinju samo da nebi ucila.
Jer ipak sam osmi razred i ostalo je jos oko tri nedelje skole. A muka mi je od dodatnik, privatnih casova i priprema za zavrsni test. Ipak mi je na neki nacin vaznije priprema oko mature.
Posle filma mi se konacno prispavalo, navila sam alarm videvsi da je 01:48 okrenula sam se na drugu stranu i utonula u dubok san.Ovo je tek mali opis/uvod u pricu.
S ljubavlju 🌸N.🌸
YOU ARE READING
Iz perspektive slomljenog srca
RandomEmilija je obicna tinejdzerka koja zavrsava osnovnu skolu. Tiha je i povucena jer jednostavno ne moze da se istakne od svoje pod znacima navoda "BFF" iz skole Anastasije. Ona nonstop ponizava Emiliju u drustvu momaka i simpatije Olija.Da li ce prija...