16

6 3 0
                                    

Mübarek Soy Ağacı

Kardaistlerin soyunu anlatan soy ağacıdır. Qarda tarafından bir kere parçalanmaya çalışmıştır fakat soy ağacının ismini zaten Qarda bulmuştur.

-SAÇMALAMA BAŞLANGICI AMA ŞAÇ MALANMAZ TARANIR HAHAHHAHAHA-

-SAÇMALAMA BAŞLANGICI AMA ŞAÇ MALANMAZ TARANIR HAHAHHAHAHA-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şey Eylel ve Çetin'in evlenmesiyle başlar. Eylel, amip ile öglenanın oğludur. Çetin ise kardaizmin bilge hocalarından biri olan bir terliksi hayvandır. Bu ikilinin hiç çocuğu olmaz. En sonunda, Eren ile Sait'in kızı Ömüş'ü çalma kararını verirler. Ömer 1 aylıkken çalınır ama Eren ile Sait, Ömüş'ü ikizi Ebu yedi sanarlar. Eylel ile Çetin bir gün ayrılırlar çünkü Çetin 248 yaşında, Eylel ise 2 yaşındadır. Eylel üzülür, kendini süte vurar. Günün birinde, bir fenci mikroskoptan bakarken öglena ile tanışır ve Eylel'e aşık olur. Bu fenci P0inar (p0inar)'dır. Eylel'in Ömüş adında bir kızı da olduğunu öğrenen P0inar ona acır ve evlenirler. Bu evlililten, Simit adında bir kız çocuğu olur. Tabii P0inar doğum yapmak için fazla üşengeç olduğu için bu çocuğu daha fetüsken Ebu'ye verir. Ebu zaten hep hamile gibi olduğu için bu çocuk gelişimini tamamlayana kadar ona bakar. Çocuk doğduğunda, onun kafasını yer ve ailesine teslim eder (bu yüzden Samet götünden konuşur??) Simit ve Ömüş hemen panpa olur. P0inar bir gün kötü yola düşüp osas kardalyelik yapar ve Eylel'i C ile aldatır. Bu ilişkiden Umuto adında bir kız çocuğu doğar. Umuto, Simit'e aşık olunca gerçek ortaya çıkar. Eylel çok sinirlernip, Çakaldere'nin en şerro kardalyesi Qarda'ya gider ve P0inar'ı onunla aldatır. Bu ilişkiden de Melica doğar. Bu arada, Simit ebesi Ebu'ya aşık olur ama Ebu babası/annesi (cinsiyeti belli değil) Sait'in kardeşi Emirhan ile evlenir. Simit'e ulaşamayan Umuto depresyona girer ve annesi P0inar'a öğretmenlik ve hayat koçluğu yapmaya başlar. Ömüş Eylel'in kendisinden 10 yaş küçük olmasından şüphelenir fakat bir şey anlamaz gerizekalı. Ömüş, kendi imkanlarıyla doğan İpek'in karısı olur ve ayağından Eren'i doğurur. Tam çocuğuyla mutludur ki, Eren'in babası olduğunu öğrenir ve şok olur. Kendi babasını ayağından doğurmuştur. İpek "boşver aşkım yine yaparız" der ve bir ay sonra Nehir doğar. Neyse işte, Melica Abdül'ün ve Musti'nin abisi, Kağan'ın oğlu İdeal ile evlenir ve üçüzleri olur. Bunlardan ikisi, Şewal ve Hawa hayırlı evlattır fakat Hellin koca peşinden koşar. Veya karı?? Ne bileyim cinsiyetleri belli sanki. Hawa, Çetin ile sevgili olur, Şewal Kağan ile 63762725716262 kere kavga eder ve soy ağacında adı geçmeyen birine aşık olur. Hellin'de ilk önce evde kalacak gibi gözükmesine rağmen, sonra Nebiye ile evlenebilir. Nebiye'nin İrem adında kardeş sevgisi tavan yapmış bir kızı vardır ve hamiledir. Karnındaki çocuğun adını Muhammed koymuşlardır ve 13 aydır oradadır -ama daha cinsiyetini bile bilmiyoruz-. Nebiye'nin eski kocası İpek'tir. Hellin ile Nebiye evlendikten birkaç saat sonra Melica Kazakistan'a kaçar (resmen hala Çakaldere'de) ve P0inar ile Eylel sonunda tam olarak barışır. İrem ile Nehir evlenir ve Selin adında bir kızları olur. Selin bir çantadır. P0inar ile Eylel birkaç kez Selin'i çalmaya çalışmıştır. En son olarak, Qarda'nın kız kardeşi Mal -cacık ismiyle de bilinir-, Fatih ile evlenir. Mutlu son! Şu anda hepsi Çakaldere'de kardalyelik yapıyor (ve sınavlara çalışıyor, okul önemli)

Kardal SözlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin