19

4 2 0
                                    

Kardaizmin/Kedizmin/İtizmin Ayrıntıları, Kuralları ve Mezhepleri

Kardaizm

p0inar'ın Çetin Hoca ile yaptığı röportaja göre yazılmıştır.

Kardaizm Kuralları

-Bir kardaistin ilk görevi kardalyelik yapmaktır. Osas veya ufu kardalyelik olması farketmez.
-Eğer kardalyelik yapamayacak durumdaysanız, günde 1000 kere kardalye diyerek ibadet edebilirsiniz.
-Şerefsiziz ama saygısız değil. Gereksiz derecede saygısız kişiler, kardaist olamaz. Saygısızlık derken, diğer dinlere, diğer kardaistlere sırf eğlenmek için küfretmek mesela. Ama saygısızlık kalıpları herkese göre değişir. Bu kural o yüzden çok da ciddiye alınmaz. Uzun lafın kısası, kardalyeliğin dışına çıkan saygısızlıklar yasaktır.
-Kedistler ve itistler kardeşimizdir. Onların dinlerine hakaret etmek yasaktır.
-Kardaist olmayanlara aşık olmak günahtır. Eğer çok seviyorsanız onu da kardaist yapmalısınız. Bu kural biraz saçma, biliyorum. Zaten Çetin diyor bunu, ben değil.
-Yaş sınırı yoktur ama 10 yaşından küçük kardaistler bebeizm mezhepindelerdir.
-İlk kardaist olduğunuz bir ay bebeist olmalısınız.

Kardaizm bayrağı

İbadet yapmamanın cezası

Cehennemde halay çekmektir.

Nasıl kardaist olunur?

İki kere kardaist namazı kılınır.

Kardaizmin Mezhepleri

-Osurizm

Osurmanın kutsal olduğunu savunan mezheptir. Ömer ile Samet bu mezheptendir.

-Bebeizm

Küçük yaşlı kardaistler için, kuralları hafifletilmiş kardaizm.

-Halayizm

Halayın kardaizmin temeli olduğunu savunan mezhep.

-Mezhebenegerekvarlenmekeizm

Kardaizmi olduğu gibi alırlar, ne fazla ne az.

-Ardaizm

"ARDA BABABABABAAAAAA"

Arda'yı tanrı olarak kabul eden mezhep, bunların hepsi gerizekalı demiş olayım.

Kedizm

Kedizm'in ibadeti veya kuralı yoktur, kedilere tapmanız yeterlidir. Bir dinden çok bir inançtır diyebiliriz.

Nasıl kedist olunur?

İlk gördüğünüz kediye miyavlayarak ve normal konuşarak -iki kere- şunları demelisiniz:

Kedilerin kutsallığına inanıyorum! Kedi Ana, Kedi Baba, miyavlayın bana! Bu dünyada oldukça, kedilere tapacağıma yemin ediyorum...

O kedi Kedi Ana ve Kedi Baba'ya dediklerinizi ulaştıracaktır.

Kedizm Ritüelleri

Kedistler ibadet etmese bile, Kedi Ana ve Baba'yı tebrik etmek ve onlara teşekkür etmek için ritüeller yaparlar.

-Mart Ayı Ritüeli

İlk gördüğünüz kediyi okşamalı ve ona şunları demelisiniz:

Ey kutsal Ana ve Baba! Mart ayınız bollukla geçsin! Hepimiz mart ayında oluştuk, teşekkürler Ana'm!

-İstek Ritüeli

Miyavalayarak istediğiniz şeyi bir kediye söyleyin.

Kedizm Mezhepleri

-Tarçınizm

Tarçın'ın yolundan giden kedistler.

-Kapizm

Kapi'nin yolundan giden kedistler.

İtizm

İtizm'in ibadeti veya kuralı yoktur, köpeklere tapmanız yeterlidir. Bir dinden çok bir inançtır diyebiliriz.

Nasıl itist olunur?

Karşınıza çıkan ilk köpeğe "selam auuu ben itistim" demeli ve 3 kere havlamalısınız.

İtizm, üşengeçler için uygun bir inançtır. İbadeti, ritüeli veya mezhepi yoktur. Ama bazı itistler bir köpeğe istediklerinizi havlarsak bu dileklerin kabul olacağına inanır. Bu inançta da İt Ana ve İt Baba vardır.

Kardal SözlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin