1

1.3K 63 72
                                    

Siedziałaś na kanapie i przeglądałaś gazete.
(Tak wiem powturzenia ~Judi)

Po chwili usłyszałaś dziwny dźwięk w kuchni i odrazu tam pobiegłaś gdy tam doszłaś zauważyłaś tylko plame... Atramentu?!

Nie wiedziałaś co zrobić z tym faktem

Po chwili wzięłaś szmatke i położyłaś na tym całym ,,Atramencie" nieoczekiwanie spadła w głąb tego ,,Atramentu"

-c-co... J-jak?! - krzyknełaś przerażona

Postanowiłaś spróbować wsokczyć do tego ,,atramentu" który porwał ci szmatkę

-4...3.....2.....1...Hop!!

Skoczyłaś jak do wody na basenie.

Aktualnie *spadałaś* czułaś jak przed oczami uciekało ci całe życie... I nagle JEB!!!

Spadłaś i otworzyłaś oczy ... (nie mówiłam że miałaś zamknięte oczy?? Upsss~Judi) dopiero wtedy zorientowałaś się że spadłaś na białą nicość ... Jakieś 10 minut później wstałaś i zobaczyłaś przed sobą...... . .
S-szkieleta?!!!

Wstałaś i zaczełaś panikować.. Aktualnie owy szkielet stał do ciebie tyłem z czego momentalnie się ucieszyłaś

Po chwili jednakże się odwrócił..

[??]-o hej jak się tu dostałaś?- w-wskoczyłam do wielkiej plamy ,,atramentu " która znajdowała się w mojej kuchni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[??]-o hej jak się tu dostałaś?

- w-wskoczyłam do wielkiej plamy ,,atramentu " która znajdowała się w mojej kuchni

[??]- kurde .. Czułem że coś jest nie tak!!

[??] -a tak wogóle jestem Ink!

- a ja [T.I.]

Ink- wiem kim jesteś w końcu często cię obserwowałem! Wiem że jesteś z domu dziecka i wiem że niedawno wprowadziłaś się do tamtego mieszkania..!

- czekaj , czekaj ... Ty mnie stalkowałeś?!?!

Ink- n-nie!! Ja cię tylko kiedyś załważyłem i chciałem dzisiaj ci się przedstawić ale przez przypadek mój pędzel mi upadł i t-ty zauważyłaś ten hałas i-i .. Jak najszybciej się ewakuowałem i... To dla tego portal był w twojej kuchni..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POLSAAATTTT!!!!!

Ink x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz