,,J..Joker ?"- zbraň mu vykĺzla z ruky a dopadla na zem, Joker sa na neho pozeral a srdce mu čoraz silnejšie a silnejšie bilo.
,,A...ako ?"- šepol a oči sa mu zaleskli, v ústach mal sucho.
,, Odíď!"- odtiahol sa od neho a otočil sa mu chrbtom. Joker sa prudko postavil a chytil ho za ruku.
,,Nie! Neodídem kým mi to všetko nevysvetlíš!"- Joker na neho kričal.
,, Odíď. Prosím."- otočil sa k nemu a pozrel mu do očí, Joker pevne stisol päste. Prudko ho trafil priamo do tváre, naraz ho hodil na pohovku za ním. Joker spravil krok bližšie a vrazil mu ďalšiu a ďalšiu, takto ho mlátil pár minút ale on sa nebránil.
,,Prečo? ... Prečo ? ... Prečo si sa neozval. Nedal si mi nejaké znamenie ?!! Prečo ?"- kričal na neho a slzy mu stekali po lícach, ruky mal od krvi.
,,Prečo... Prečo Bruce ?"- ustúpil a padol na zem, tvár si zaboril do rúk, krv sa miešala so slzami.
,,Pretože ..... Pozri sa na mňa!"- rozopol si košeľu a hodil ju na zem, potiahol za šnúrku na malej lampe a tak miestnosť osvetlilo malé silné svetlo. Posadil sa k nemu a chytil ho za ruky.
Joker zodvihol pohľad, najprv si jeho oči nemohli zvyknúť na svetlo ale keď si zvykli pozrel na Brucea. Od brucha po celom hrudníku cez kraj tváre mal obrovské rany, niektoré boli červené ako krv a niektoré zase fialové až čierne. Bol strašne vychudnutý, pod očami mal tmavé kruhy asi z nedostatku spánku.
,,Č...čo, čo sa ti stalo ?"- natiahol k nemu ruku ale Bruce sa odtiahol.
,,Prežil som, prebudil som sa niekde na okraji mesta. Celá rana bola zapálená, mäso mi začalo odumierať. Skryl som sa tu, vedel som čo ma čaká a nechcel som aby ma takto videl Alfred alebo ty. Myslel som si že umriem, Alfred ti už určite povedal o mojej chorobe. Dlhé mesiace som len ležal, bolesť mi celkom pohltila myseľ. Potom keď už som si myslel že som mŕtvy som počul hlas..."- Bruce sklopil pohľad.
,,Aký hlas ?"- opýtal sa ho Joker a srdce mal takmer až v krku.
,,Tvoj, znel mi v hlave, stále dookola ... Občas som dokonca počul tvoj smiech. Pamätám si že začalo opadávať lístie keď som sa prvý krát posadil, z okna som sledoval mesto. Keď som ťa prvý krát uvidel takmer sa mi zastavilo srdce. Chcel som....chcel som ti zavolať, napísať alebo sa aspoň nejako ozvať ale...bál som sa. Ten Batman ..Bruce ktorého si poznal tu už nieje. A ... Videl som aký si šťastný s Harley .... Prepáč mi to .... Prosím....ja .. "- po Bruceovych lícach stekali horúce slzy, Joker tam len sedel a dookola si všetko prehrával v mysli. Mal chuť ho znovu udrieť, dokonca natiahol ruku a zovrel ju v päsť ale nedokázal to.
,,Miluješ ma ?"- opýtal sa ho Joker váhavo.
Bruce z vrecka vytiahol malý prsteň s krásnym zeleným kameňom.
,,Kúpil som ho v ten deň keď som ťa prvý krát stretol, pripomínal mi teba.... Milujem ťa od prvého momentu ako som zbadal tie tvoje nádherné zelené oči...... Joker ... Počul som ťa keď..."- Bruce to nestihol dopovedať pretože Joker na neho skočil a prudko sa vrhol na jeho pery.
Bruce si pevne omotal ruky okolo jeho pása a bozkával ho s vášňou. Tak strašne mu chýbal, jeho vôňa, chuť jeho pier, teplo jeho tela.
,,B.. Bruce."- Joker sa od neho odtiahol, natiahol ruku k jeho hrudi ale Bruce ju pevne chytil, v očiach mal strach.
,,Prosím, ver mi."- šepol Bruce a spomenul si na ten večer a vaňu, prikývol a zavrel oči.
,,Chýbal si mi, takmer som sa zbláznil. Skočil som do rieky a hľadal ťa, nebyť Harley tak by som sa tam utopil aj ja. Bože....Bruce, milujem ťa .. tak strašne ťa milujem. Uzavrel som sa do seba...tak strašne to bolelo. Tu."- dotkol sa jeho hrudi presne kde ho Harley postrelila, Bruce ucítil ešte stále trochu studené ruky na svojej hrudi. Dych sa mu zrýchlil ale keď ho Joker pobozkal znovu sa upokojil.
,, Ani si nevieš predstaviť aké to bolo pre mňa ťažké, vinil som sa za tvoju smrť."- Joker sa zhlboka nadýchol.
,,Pobozkaj ma."- šepol Bruce a chytil obe jeho ruky a pritlačil si ich na hruď. Joker neváhal a pobozkal ho, tentokrát ale pritisol svoje telo na jeho.
,,Č..chcem ťa. "- šepol mu Bruce do pier a opatrne ho tlačil na hrubý vlnený koberec na zemi, strhával z neho oblečenie, bozkával mu každý milimeter jeho tela, Joker stonal pod jeho bozkami.
,,B..b.bruce."- zastonal Joker keď do neho Bruce prudko vnikol. Ich milovanie bolo plné vášne, smútku a každého okamihu keď boli od seba.
Slnko sa začalo predierať cez husté snehové mraky keď sa Joker pevnejšie pritúlil k Bruceovi.
,,Milujem ťa."- usmial sa na neho a pobozkal ho
,,Vezmeš si ma?"- Bruce vytiahol z voľne pohodenych nohavíc prsteň.
,,J..ja...Bruce... Áno."- Bruce mu nasadil prsteň a pritisol si ho ešte pevnejšie k sebe.
,,Tentokrát ťa uz ale nenechám odísť... Už nikdy..."- Joker sa na neho prísne pozrel.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Batsy please dont leave me like this
ФанфикVšetko v Jokerovom živote sa zmení v jednom okamihu, čo všetko sa zmení a zmení sa Joker samotný ?