Welcome back ....

31 5 0
                                    

Bolo studené zimné ráno, mláky na ulici boli zmrznuté ale po snehu nebolo ani stopy. Joker si pritiahol kabát ešte bližšie k telu a kráčal pomaly parkom, dnes boli Vianoce. Harley pobehovala po izbách ako bláznivá a vykrikovala rôzne vianočné koledy, išlo mu to na nervy. Neznášal Vianoce, všade toľko ľudí, samé jedlo, radosť, rodiny pokope pri večeri. Nenávidel tie usmiate tváre keď tu mu to napadlo... Zbadal obrovský vianočný stromček v strede námestia, bol krásne vyzdobený. Ľudia pobehovali po uliciach vo vianočnom zhone, zločinci už pár dní pokojne oddychovali a tak bolo mesto pokojne a bezpečné.
,, Gotham priprav sa, Jokerove Vianoce sa vám určite budú páčiť."- zasmial sa a poponáhlal sa domov.
,,Harley, mám plán."- otvoril dvere od jej izby ale ostal tam stáť ako prikovaný.
,, Puddin."- Harley sa rýchlo začala obliekať.
,,Ty?"- Joker vytiahol zbraň.
,,Joker, kľud.... ."- Jokerovi vrela krv v žilách.
,,Clayface!"- Joker namieril zbraň na Harley.
,, Puddin, nie... Prosím..."- Harley sa k nemu doplazila, slzy jej stekali po lícach.
,,Zmiznite, obaja skôr ako si to rozmyslím."- Harley sa prudko rozbehla a Clayface hneď za ňou. Joker sa vybral k oknu, pozrel sa von oknom a pousmial sa.
Bol večer a ľudia sa zhromažďovali okolo vianočného stromčeka ako aj každý rok, vždy skôr ako sa všetci vybrali navečerať sa zišli pri stromčeku na slávnostné rozsvietenie hviezdy. Starosta mal príhovor kde samozrejme nezabudol spomenúť aj Batmana.
,,A teraz sa všetci pripravíme na rozsvietenie hviezdy."- všetci na námestí upreli pohľad na hviezdu a odpočitavali až kým sa ....
,,Hahahahahahaha."- mestom sa ozval hlasný smiech.
,,Veselé Vianoce."- Joker stál celkom na vrchole stromčeka a v ruke mal zlatý samopal.
,,Joker!"- prudko sa otočil ale nikto tam nebol.
,,Nie...nie nie. .zmizni..daj mi pokoj."- šepkal si Joker.
,,Joker!"- znovu a znovu, Joker sa neustále pozeral okolo seba ale nik tam nebol.
,,Sakra , dobre. .."- Joker si okolo pása omotal lano a spustil sa dole.
,,Šťastné a veselé."- zamrmlal a spustil hviezdu, tá však svietila ešte krajšie ako predtým.
,,Hlúpe hlasy, neznášam vás."- Joker nahnevane kráčal ulicami Gothamu, z okien vyhrávali vianočné koledy všade bolo cítiť jedlo, zákusky, varené víno so škoricou. Vôňa mandariniek, pomarančov vôňa domova, ako tak Joker sledoval okná videl šťastné rodiny pri večeri, pri stromčekoch a spomenul si na svoje Vianoce keď bol malý.
Trávil ich sám, otec bol niekde vonku a matka asi ležala v izbe celkom na mol. Darčeky? .. to bol luxus ktorý si on nevedel predstaviť.
,,Šťastné a veselé Joker."- zasmial sa sucho keď tu.... Pozrel sa na oblohu, veľké snehové vločky sa pomaly spúšťali na zem. Joker natiahol ruku a jedna mu pristála na ňu, pozorne si ju prezrel.
,,Škoda že tu nemôžeš byť somnou. Ach, som taký smiešny, veď....bolo to len pár dní...ale..."- Joker zastal, pred ním bol na zemi položený malý balíček a na ňom menovka. Joker ho zodvihol a prečítal si ju.
,,Šťastné a veselé J."- Joker sa poobzeral okolo seba a roztrhol obal bola tam krabica, keď ju otvoril usmial sa. Boli tam voľné čierne boxerky s logom Batmana a ponožky keď vytiahol ponožky bola tam... Tenká retiazka a na nej prívesok s veľkým B. Joker sa usmial, všetko vložil naspäť do krabice keď vypadla obálka, otvoril ju.
,,Drahý Joker, pán Wayne chcel aby ste tento darček dostali. Chcel vám ho dať už minulé Vianoce ale nemohol som vás zohnať ak chcete môžete kedykoľvek prísť."- Jokerov úsmev posmutnel ale ajtak sa rozhodol. Kráčal na miesto kde ho Bruce brával, pamätal si to ešte stále. Z vrecka vytiahol kľúče a odomkol staré hrdzavé dvere na boku takmer zrúteného podniku, vošiel dnu a svetla sa rozsvietili. Po chvíli bol v tajnej chodbe, kráčal asi 5 minút až kým nezbadal batmobil, sadol do neho a to ho automaticky odviezlo na požadované miesto.
,,Dobrý večer ."- dvere na batmobile sa otvorili a Joker uvidel Alfreda.
,, Alfred."- Joker ho objal a Alfred ho objal tiež.
,,Už je to dlho čo sme sa nevideli."- povedal Alfred a Joker sa na neho pozrel.
,,Našli ste jeho telo ?"- opýtal sa ho hneď.
,,Hľadal som ho, ja aj Gordon ale jeho telo sme nenašli. Všetko jeho vybavenie, majetok tu stále je. S ničím sa nesmie hýbať kým sa jeho telo nenájde, to bola jeho požiadavka. Ležať pri rodičoch v rodinnej hrobke."- povedal Alfred.
,,Je mi to ľúto."- šepol Joker smutne.
,,Nieje to vaša chyba."- Joker na neho pozrel.
,,Mal som ju zastaviť."- povedal Joker nahnevane.
,,Pán Wayne vám to nechcel prezradiť ale .... Bol chorý, beztak nemal toho času vela." Jokerove oči sa naplnili slzami.
,,A..ako to veď bol vždy taký veselý a plný energie. Vždy...vždy vedel ako zahnať moje príšery a monštrá."- Joker bol rozrušený.
,,Pretože vás miloval, od prvého okamihu. Jeho nočné mory ho požierali v noci a choroba cez deň ale to keď vás mohol vidieť. Akokoľvek zranený prišiel vždy bol veselý pretože vy ste boli dôvod prečo ho bavilo žiť... Vy pán Joker."- Joker sa rozplakal.
,,Alfred môžem ísť do jeho izby ?"- opýtal sa ho a on prikývol. Pamätal si jeho izbu ako keby to bolo včera, otvoril dvere a ucítil tú známu vôňu, ten drahý parfém. Kráčal k stolu, stále tam mal plány mesta, zaznačených kopu miest, úkrytov. Joker sa usmial a prezrel si ich. Pár mu Bruce ukázal, najkrajší bol ten na najvyššom poschodí Wayne Enterprises, tam ... Tam....
,,Alfred, funguje ešte to posledné poschodie Way.."-
,,Nie, je opustené už dlhé mesiace ...využíval ho len pán Bruce. Mal tam vynikajúci výhľad na mesto."- Jokerove oči sa zaleskli.
,,Môžem tam ísť ? Mám pocit že ... Že tam niečo dôležité Bruce zanechal."- povedal Joker.
,, Použite váš čip, vezmite si batmobil. Adresa je tam už nahratá. Dúfam že sa vám podarí nájsť to čo potrebujete."- Joker mu ešte zakýval a už sa ponáhľal do spoločnosti. Doslova letel po schodoch, priložil čip k čítačke a dvere sa otvorili. Bola tam tma ale po chvíli si na ňu zvykol a kráčal dopredu, ostražito počúval či sa niekde niečo nepohne.
,,Je tu niekto  ?"- Joker šepol do ticha ale nič sa nestalo, kráčal ďalej až prešiel do presklenej izby, bola tam len veľká pohovka s výhľadom na mesto a na tej pohovke..... Niekto tam ležal.. Joker vytiahol zbraň a opatrne kráčal k pohovke, obišiel ju a sledoval spiacu postavu, mieril na ňu a približoval sa až ....
,,N..nie... Nie...."- Joker o krok ustúpil a spadol, vystrelil a trafil stropné svietidlo. Postava sa okamžite prebudila a v okamihu stala nad ním a mierila na neho zbraňou až kým....
,,J....Joker ?"- ......

Joker na neho nedokázal zabudnúť.... Hlasy ktoré mu nedali pokoj ho stále ženú ďalej.... Alfred my však trošku pootvori oči a dau šancu... Šancu že aj on môže byť šťastný....

Batsy please dont leave me like thisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang