Kucak Dansı

40.9K 85 6
                                    

  Ben bütün bu yoğun ve istekli bakışlar arasında striptiz yaparken gözüm patronumuz Kester'a kaydı.Bana artık kucak dansına başlamam gerektiğinin işaretini veriyordu. Nasıl mı? Penisini tutup müşterileri göstererek tabii. Ona gözlerimi devirdikten sonra onun deyimiyle 'müşterilerin' arasında gezinmeye başladım ve ardımdan diğer kızlar da tabii.Tıpkı avını arayan bir yırtıcı gibiydim.Ama burası vahşi doğa değildi o yüzden buradaki avlar yırtıcıdan kaçmıyor tam tersi yırtıcının onu kapmasını dört gözle bekliyorlardı. Ama ben yakışıklı olan birini arıyordum. Geriye kalanları kızlar hallederdi. Şu an bardaki herkes kimin kucağına oturacağımı izliyordu. Bundan rahatsız mıydım? Yani kucak dansı konusunda. Tabiki hayır erkekleri zevkten kıvrandırmak egomu baya okşuyodu.

    Bir anda aklıma gelen şeytanice fikirle zaten beni izlemekte olan (şu beni alev alev yakan çocuk) esmere dönüp sırıttım.Beni gözleriyle resmen yakmanın cezasını almalıydı ama değil mi? Hahaha. Ona doğru kıvırtarak yürüdüm ve kucağına oturdum. Aslında tam oturma değil vajinamla penisi arasında 1 santi vardı ve onun bu santimi bir an önce kapatmak istediğini anlayabiliyordum.Yazık, ama cezanı çekmelisin beni öyle tahrik edip kıvrandırmamalıydın hemde sadece gözlerinle. Cık cık. Gözlerinde yanıp tutuşan tutkuyla bana baktığında onun kulağına yaklaştım ve;

   ''Üzgünüm ama tipim değilsin.'' Diye fısıldadım.

  Ardından kulak memesini dişleyip attığım koca kahkahanın eşliğinde kucağından kalktım. Ve onu orada öylece şaşırmış ve tahrik olmuş şekilde bıraktım. Sonrada sahnede gözüme kestirdiğim köşedeki yakışıklıya doğru kıvırtarak yürümeye başladım.

Haha. Jade=1,Ateşleoynayanesmer=0

FIREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin