SAFOUANE LAAT ME LOS A PEDO IK GA TEGEN PAPA ZEGGEN!!!! Schreeuwde ik tegen mn broer. Ik heb een foto gemaakt toen hij sliep op zijn lelijkst en hij had me door dus rende die achter me aan. Ik wist dat ik zijn avondeten zou zijn maar ik kon het niet laten. Mijn vader is gisterochtend vertrokken en hij zou die avond terugkomen maar hij is niet thuisgekomen. WOOW...er bely iemand, ik neem op. Hallo spreek ik met Inaya ******* ja dat ben ik. Bent u misschien famillie van Ömar ******* Nee joh wat wilt u meneer. Uw vader is gisteravond neegeschoten en het kwam precies terecht in zijn hart. Wij denken dat hij het niet gaat overleven zegt de meneer aan de telefoon. Mijn hart die gaat te keer ik zie wazig ik kan nog alleen maar schreeuwen niemand is thuis ik denk dat ik dood ga er kan niks and......en toen werd alles zwart.
Begin droomINAYA INAYA roept mijn vader. Ik luister niet. INAYA KOM NU TERUG!!! Het is gevaarlijk!!! Kom nuuuu!!! Ik luitlster niet en ren door. Ik klom toch over de muur en daar stond mn grootste nachtmerrie DE ENGSTE HOND DIE IK OOIT HEB GEZIEN!!! Ik probeerde terug te gaan maar tlukte niet. Ik zag de hond op me afrennen elke stap die de hond zette was een stap meer tot de dood. AAAAAA.....toen was het zwart.
Einde droom
AAAAH. Ik wordt wakker en was alles eerst effe kwijt maar toen realiseerde ik me weer dat mn vader in hoge nood is😢 ik ren zo snel mogelijk naar het busstation hij komt eraan maar ik had tijd al slechte conditie dus ik wist dat ik het nooit zou halen maar ik probeerde het toch ik was er bijna die chauffeur die zag mij aanrennen en toen vertrok ie. LAYN3EL TABON YEMEK. Ik zag die jongen van gister in de auto en verborg mijn tranen en zei tegen hem: 'Ik zei toch dat ik nog terug zou komen😏.' Hij lachte en zei: Je denkt toch niet echt dat ik je nu een lift gs geven he. Je bent een fk kech. Denk je nou serieus dat ik je serieus neem Hahahaahha alsjeblieft donderop en raak mijn auto niet aan straks krijgt mijn auto aids ofzoo. Ik gaf het op en rende naar de bushalte. Shit nog 12 minuten.
Aangekomen in het ziekenhuis
Ik ren op mn hardst naar de balie maar het is fk druk maar ik due alle mensen opzij en vraag naar mn vader. Balievrouw: 'Uw vader ligt in kamer 312.' Ik ren zo hard als ik kan (stel een losgeslagen paard voor😂) em toen kreeg ik de schrik van mn leven. Niet mijn vader die daar zat nee. MAAR MN BLOEDEIGEN MOEDER😢. Mijn moeder die lag daar maar en toen zonder nog een woord uit te wisselen hoorde ik iets dat niemand zou willen horen:PPPIEEEEPPPPPPP..........En dat was het moment dat ik instortte. Mijn alles is weg. De persoon die mij 9 maanden droeg. De persoon die mijn leven compmeet maakte. De persoon die eeen groot deel van mn hart bezitte. De persoon die is nu DOOD en komt NOOIT MEER TERUG. Het is teveel. Ik kan dit allemaal niet aan. BESEFFEN JULLIE WEL DAT MN ALLES WEG IS. Ik wil wel mn ogen open houden. Maar het lukt niet. Alles gaat zo snel het wkrdt steeds waziger. En toen viel ik wegJoo mensen. Weer een deel😆
Denken jullie dat iemand haar moeder heeft "vermoord".🤔
Vergeet niet te stemmen❤ en ook om een leuke reactie achter te laten😚 byee byee😜
JE LEEST
Inaya's life
RomanceEr is een meisje genaamd Inaya en die is een heel onzeker meisje maar een paar jaar later komt ze terug als de nooit gedachte bitch van de school. Maar de grootste vraag is of ze ooit nog gaat veranderen. Maar dan komt er iemand in haar leven die ha...