,,Reme teď jsem letěla s Archibaldem a jela autem a ty mi zavážeš oči a dáváš zase do auta?!" Zavrčela jsem .
,, ehmmm jo." Zapnul mi pás a sám si sedl vedle mě . Takže sedím v zadu . ,, kdo řídí?" Zeptala jsem se .
,, Anton?" Vykrkla jsem vlastní odpověď a čekala jsem na to až mi Rem řekne že je to zprávná odpověd .
,, tak co ? Řídí on?" Zeptala jsem se znova když mi neodpověděl . Když se vůz nastartoval a mě Remus neřekl furt kdo řídí tak jsme se na něj obořila .
,, kdo řídí!" Řekla jsme něco mezi zavrčením a vyštěknutím ... úplnej pes .
,, sakra vždyt jsem kejval že jo!" Vykřikl stejnou tóninou Remus .,, když jste mi pane chytrej zakryl oči šátkem ." Založila jsem si ruce v bok .
,, sakra a jo ... promiň Lils ." Usmál se a pohladil mě po rameni .,, a co James a Sir ?" Zeptal se po chvíli ticha . ,, Aš na to že jsem se kvůli nim ocitla uspaná šipkou s lví dávkou a v mudlovské nemocnici , na to že jsme Euphemii rozbili půlku domu s že jsem musela vymazat jednomu mudlovi paměť tak to byto celkem dobrý." Usmála jsem se na místo kde jsem si myslela že Remus sedí.
,, jjak?" Bylo jediné co z jeho úst vypadlo .
,, no kluci se rozeběhli s začali dovádět ... to samozřejmě bylo očekávané ale ne v plánu . Takže nás viděly dvě děti ... mudla a jedna holčička co půjde do Bradavic .
Já se na ně naštala a změnila se v lva. Někdo mě viděl a tak mě střelili zachránci zvířat... stihla jsem se přeměnit a tak mě odvezli do nemocnice . Potkali jsme je ještě dvakrát . Rozhodla jsem se mu vymazat paměť a...jsme tu " zasmál se mému výrazu . Teda jenom nosu ,pusy a obočí.
,, a kde jsme ? " zeptala jsem se ale Remus mi neodpověděl
,,můžeme ?" Zeptal se mě a sundal mi šátek . Byli jsme doma . Byl tu Jamie , Sirius , Kate ,Euphemie a Fleamont... ale i Susan a Amanda!s ní byl nějský kluk vypadal jako někdo z nebelvíru .
Byl to Tom Crylicston.Už dlouho jsem je spolu vídala .,,Susan!Mandy!" Vykřikla jsem a rozeběhla je obejmout .
,,slyšely jsem co se stalo a chtěli jsme tu být s tebou ... se všemi" podívala se na Remuse a odběhla se pozdravit s ním dlouhým polibkem .,,Potterová?! ... já jsem jako vzduch ?!" Vyjekl dramaticky ... on to taky jinak neumí že ano.
,, ne Pottere ,jsi koště... nepamatuješ ." Mrkla jsem a Sirius s Kate se hlasitě rozesmáli . Zbytek místnosti na nás koukal jak na blázny.,, ty se moc nesměj hrábě." Drkla do Siriuse s jeho štěkavím smíchem.
,, hrábe jsou množné číslo brouku ." Drkl do Kate a ta se snažila nerudnout .,, ty taky Tichošlápku... ty a tvé ego "mrkla jsem a teď se rozesmáli všichni ... jenom štěkavý smích chyběl .
,,pojďte nahoru něco si zahrajeme" mávl rukou James a druhou mě chytl za zápěstí a táhl mě nahoru .
Když jsme byli v pokoji tak mě konečně pustil a já si chytila moje zápěstí .
,,promiň brouku." Vzal mě za ramena a jedním přitáhnutím mě políbil na čelo .,, prominuto zametáku." Drkla jsem do něj ale to už byla nahoře celá usípaná parta .,,takže, tahle hra se jmenuje Astala vista ...Baby "usmál se a při posledním slově se podíval na mě.
,,Každý z nás si vylosuje papírek kde bude jméno jednoho z nás . Našim účelem je ho zabít . Paní Potterová neberte to prosím doslovně jestli dostane te mě ." Podíval se na mě šibalsky .
,, to by mi byla večer zima pane Pottere" mrkla jsem a teď se červenal on .
,, no nic moje drahá polovička mě malinko vykolejila ale na to už jsme si zvykl ." Znova se usmál .Má mě.
,,Už vysvětluj sakra!" Zavrčel Sirius .
,,ano brouku." Poslal mu vzdušnou pusu James. ,, takže kdo je ta drahá polovička?" Zeptal se Tom a všichni se rozesmáli.,, mi jsme za jednoho!" Vykřikli oba .
,, no nic brouku ... slez s tý postele spadnem ." Pohladil ho po ruce .
,, budeš mi chybět lásko ." Dramaticky si vrchní částí dlaně šál na čelo a seskočil s postele.,,takže, člověka můžete zabít jenom když jste sami . Nesmí vás nikdo vidět .
V tu chvíli řeknete Astala vista Baby.Ten člověk ti musí dát svůj papírek a ty musíš zabít člověka na jeho papírku ." James zvedl kloubouk ve kterém byli papírky.Stoupli jsme si do řady . Když jsem přišla na řadu tak jsem zavřela oči a snažila se nají košík . Ten jsem ale nemohla najít . Nahmatala jsme Jamesovi hruď.
Když skem chtěla něco říct tak mi James zacpal rty těma svýma . Ruce jsem nechala na jeho hrudi .
,, brouku zrdžujeteeee" protáhl poslední písmeno Sir .Já jsem si vzala papírek ale neodlepila se z jeho rtů které jsem v tu chvíli potřebovala k životu . James natáhl ruku s kloboukem aby si ostatní vzali papírek .
Když ho měli všichni tak klobouk zahodil ,na chvíli se odlepil ,, může se hrát celý týden ... teď rozchod. Jdeme s paní Potterovou něco řešit ." Přilepil se mi na rty .
,, tak to neřešte moc nahlas ." Zabouchl za náma Sirius dveře. Rychle jsem se podívala na papírek a pak ho odhodila .
,,koho máš Lilečku ." Usmál se když se znova odpojil . ,, nikoho ." Řekla jsem a skousla si zpodní ret . Malinko jo potrápíme .
,, koho?!" Zavrčel mi do ucha . Stejnou romantickou tóninou jsem to řekla i já .
,,astala vista baby ." Schodila jsem jo na postel a lehla si na něj . ,, papírek" nařídila jsem . ,, mám Toma a vůbec se mi nelíbí že ho budeš muset vzít někam kde budeš jen ty a on . Je divnej ." Zavrčel teď výhružně .
,, Sice chodí s Mandy ale koukal na tebe celou dobu ." Zavrčel .
ČTEŠ
lev nebo laň ? James nebo Lily?[DOKONČENO]
Ficción histórica,, já to chápu. Předtím jsem tě štval. Teď potřebuješ čas. Vyplatí se mi počkat na tebe. Čekal jsem už šest let . " usmál se James ale v jeho očích byl vidět smutek. To Lily zase zlomilo. ,, Proč já Jamesi proč." Lily byla pořád zmatená.