"Bugün canım çok sıkılıyor. Güzel bir alışverişin ardından bir gece klübünde kafamı dağıtmak istiyorum. Sen ne dersin?" dedim dalgınca etrafı izleyen Defne'ye.
Uzun bir iç çekişten sonra: "Aslında benim için de çok iyi olur." diyerek karşılık verdi.
"Anlat bakalım, bu kadar dalgın olmanın sebebi neymiş." dedim gülerek. "Yoksa birilerini mi buldun?"
"Sayılır." dedi o da gülümsemeye çalışarak. "Aslında uzun zamandır konuşuyoruz ama bu sabah biraz tartıştık. Hadi gel kalkalım artık, sonra konuşuruz." diyerek geçiştirdi ve garsondan hesabı istedi. Gelen hesabı ödedikten sonra, bir alışveriş merkezine gittik.
Birkaç mağaza dolaştık ve gece klübüne giderken giymek için şık ve iddialı bir şeyler aramaya başladık. Tam aramaktan vazgeçmişken, Defne bir elbise gösterdi ve denemeye karar verdim. Elbisenin muhteşem bir dekoltesi vardı. Sırf bu dekolte için bu elbiseyi alabilirdim. Elbiseyi zarifçe üzerime geçirdim ve fermuarını çektim. Kabinden çıktım ve kendimi aynada incelemeye başladım. Üzerime tam oturmuş, vücut hatlarımı ortaya çıkarmıştı.
"Bahar bunu kesinlikle almalısın." dedi Defne. O da üzerine benimkine benzer bir elbise aldıktan sonra elbiselerimize uygun ayakkabı aramaya başladık. Gereken aksesuarları da aldık ve kuaföre gittik. Ben dağınık topuz yaptırdım, Defne ise sıkı bir topuz yaptırdı ve eve gittik. Üzerimizi giyindik ve uygun makyajı da yaptıktan sonra gece klübüne gitmek için yola çıktık.
Seçtiğimiz gece klübü yeni açılmıştı. Geldiğimizde çok kalabalıktı fakat ortama yavaş yavaş alıştık. Bir süre sonra kendimi kaybettim ve deli gibi içmeye, sahnede deli gibi dans etmeye başladım. Her şey bulanıklaşmaya başladı. Nerede olduğumu unuttum ve sadece dans ettim. Daha çok içtim ve sadece müziği duymaya başladım.
This is nightlife
We dance under the moonlight
And party till we feel high
We're ready for the good time
All over the nation
We have a celebration
And party till we feel high
We're ready for the good life
Biri beni kızlar tuvaletine doğru çekiştirmeye başladı ve yere düştüm. İlk önce kaldırmayı denedi fakat başaramayınca beni kucağına aldı. Kafamı beni taşıyanın boynuna gömdüm ve vanilya kokusunu içime çektim. Zaten daha sonra her yer karardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı.
ChickLitBir uyuşturucu bağımlısına aşık olmak, hayatınızı ne kadar değiştirebilir ki?