Jimin szemszöge:
Ma van a születésnapom annyira boldog vagyok, úgy érzem hogy most már semmi rossz nem történhet, a hétvégén leszek 18 éves Yoongi már mindent elrendezett a bulim után elmegyünk innen mindent hátra hagyva közös életet kezdünk, annyira izgatott vagyok, az utóbbi időkben sok konfliktus volt köztünk de hiszek benne hogy a szerelmünk mindent legyőz. Lassan készülődni kezdek és indulok Nam hyungeknál ott tartjuk a bulit.
Jimin hányra leszel itthon? -Szól utánam anyám
nem vagyok már gyerek
10-re itthon légy és vidd ki a szemetet semmi hasznod nincs.
Anya ma van a szülinapom legalább ma ne kezd kérlek
A drága barátaidhoz igyekszel? Mikor veszed észre hogy csak kihasználnak? Azt hiszed fontos vagy nekik? Ugyan kicsim ne légy hülye.
-Mondja miközben az arcomat simítjaAz ilyen emberek mint te az emberiség szégyenei
Érzem ahogy a könnyek ellepik a szemem, szavai úgy marnak akár egy kígyó. Sarkon fordul és távozik én pedig kilépek a hűvös utcára nem hagyom, hogy ezt a napot is elrontsák.. ma nem.
Az hitem hogy a sok rossz után végre minden a helyére kerül és boldog lehetek, de a várva várt boldogság helyet még több fájdalmat kaptam. A barátaim, a szerelmem, azok az emberek akikben bíztam...
Többé már nem tudok hinni az emberek hazugságainak.
,,Szerelem, barátság, bizalom," többé nem hiszek ezekben a szavakban.
Az élet szép lassan felnyissa a szemem hogy semmi sem lesz jobb, senki nem fogja meg a kezem a bajban és ment meg, akár egy király lányt, és a végkifejlet nem lesz egy Boldog Befejezés.
7.év múlva
Az irodámba ülve figyelem a beosztottjaim ahogy minden kívánságom lesik, miközben dicsérő szavakkal illetnek de legbelül a halálom kívánják. Habár ezt véletlenül sem mondanák a szemembe hisz a mai világban nem számít a kedvesség, a becsület mind ez szart sem ér hisz úgy is mindenki hátba támad. Ha gyenge vagy kihasználnak, ha félnek tőled tisztelnek még ha félelemből is csupán.
A nevem Park Jimin 25 éves vagyok és egy vállalat fő igazgatója, a legfiatalabb és a legtehetségesebb a munkámba amiért sokan gyűlölnek még is felnéznek rám és tisztelnek amiért ennyi mindent sikerült elérnem egymagam. Gondolataimból a titkárom hangja zökkent ki miszerint végeztem és mehetek végre haza, felveszem a kabátom és indulok is a kocsimba beszállva száguldok az utakon.
A telefonom rezgése az mely lassításra bír
Szia Tae -mosolygok a telefonba egyedül vele tartom a kapcsolatot a régi barátaim közül
Szia Chimchim ma értem haza az államokból, itt vagyok a L'ayda bárban
Oké 10 perc és ott vagyok mondom röhögve és lerakva a készüléket gyorsítok.
Fél óra múlva már a pultnál ülök régi cimborámmal és jókat röhögünk miközben egyre több az üres üveg körülöttünk.
Mikor találkoztál utoljára Yoongival?
Muszáj volt pont azt a személyt felhoznod akit a világon a legjobban gyűlölök?
-Kiabálok rá a barátomra mérgesenNem hittem volna hogy még ennyi év után sem tudsz majd megbocsátani Chim
Nem kelet hátra néznem hogy tudjam ki az, nem mertem hátra nézni egyszerűen csak lefagytam nem akartam őt látni miért kelet ennyi év után újra találkoznunk Yoongi...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't Love Me [ Yoongi X Jimin] Yoonmin történet
Fanfic~ Egy eltorzult valóságra hunyom szemem minden éjjel. Tragédiától síró szerelmes pillantás De hogy szabaduljak meg e bűntől? Nem tudom feladni az elfeledését, mert azok az ajkak túl mámorítóak voltak. A jövőm feslett lett az irántad érzett szerelemb...