10 éves lehettem amikor megismertem őt!
Mindig is úgy tartottam hogy őt az isten azért küldte nekem,hogy valaki feldobja a napjaimat!
Nagyon szeretem őt,ő már nem a legjobb barátomnak mondható,mivel ő már sokkal több.Ő a szinte már a testvérem.🖤Itt van velem mindig!Tényleg mindig!
Itt volt velem amikor életem legfurcsább szakaszain mentem át!Itt volt velem akkor amikor megtörténtek velem a legszebb pillanataim!Mindig boldogít!Mások az ilyen barátságról szerintem csak álmodoznak mert ilyen ,mint a miénk ,igen ritka.Nagyon szeretem őt!
Tudnivalók
Mind a ketten más suliba jártunk.De reggel a buszon,délután a vonaton mindig együtt voltunk.Amikor suli idő volt,akkor meg egyfolytában írogatok vele.Neki az iskolája 4 éves volt ,míg nekem 5 éves.
Igen ,ő már kijárta a középsulit nekem meg csak most lessz a ballagásom.Mindig is terveztük ,hogy ki fogunk költözni Amerikába azaz LOS Angelesbe.
Róla:
Őt Rosának hívják és 20 éves.Amig én az utolsó évemet járom addig ő dolgozott.Fekete hosszú haja van,zöld szemekkel.Vékony testalkatú .Rólam:
Engem Jadenak hívnak.Én is 20 éves vagyok és az öregebb is.Most járom a középsulim utolso évét.Holnap lessz a ballagasom,amiről olyan sokat nemfogok mesélni mert az nem olyan fontos.Nekem szőke válligérő hajam van,kék szemekkel.Vékony testalkat vagyok.Youtub videókat készítek,amiből elég jó kereslet jön.Készen állsz arra,hogy elolvasod azt ahogy két legjobb barátnő megvalósítja az álmait?!
ESTÁS LEYENDO
Két legjobb barátnő története✨
Novela JuvenilKét legjobb barátnő eldönti hogy nekik lessz a legjobb életük .A középiskola elvégzése után kezdodik számukra igazán az élet !Olvasd el és tudd meg hogy fognak kikerülni Amerikába .