❤❤1❤❤

39 7 0
                                    

Merhaba benim adım burcu.Annemle beraber yaşıyorum.Babam ben 2 yaşındayken annemi bir kadın ile aldattı ve annemde babamdan boşanmak istedi.Babamda bir şartla kabul ederim demis çocuğumuz 17 yaşina gelirse o benimle yasayacak demis ve bosanmislar.Ben şu anda 20 yaşındayım ve Türkiyede yaşıyoruz.Ben okulu bitireli 2 ay oldu.Mezun oldum yani.Kendim işe başlamak istiyorum.Atanmayı bekliyorum bu arada ben piskoloğum.Kisaca atanmak için evde butun gun oturuyom bazen arkadaslarımla dışarıya çıkıp geziyoruz.Arkadaslarim beni cok seviyo bende onları onlar benim için ailemden farksız onlara bir şey başına gelse çok üzülürüm yıkılırım kısacası.Ben 17 yaşımı geçeli çok oldu ama annem beni babamı vermemek için resmen bütün şehirleri gezdik şu anda antalyadayiz ve bizi yine buldu.Bizim kapıya dayanmadan önce anneme anne böyle olmuyo bütün şehirlere gittik hepsindede adresimizle buldu ve diyorumki başka ülkeye taşınalım anne.Amerika,Avusturalya,İtalya,Çin yada çin olmaz ya iste vb. . ... Annem o zaman olur yaa ozama ülke bulalim ve aklina gelemeyecek bir ülke buldum diye bağırdı annem ben yerimden sıçrayıp ne buldun dedim .oda kırgistan dedi bende anneme yuh anne yok suriyeye gidelim dedim annem, ama kızım aklıma bir şey gelmedi.Sen,anne ben buldum bence güney koreye gidelim dedim orası çok güzel bence orası aklından bile geçmez dedim .Annem,olur ozaman korece öğrenelim kızim.Sen,anne ben korece biliyom biliyosunki ben k popa takıntılıydım ve öğrendim çözdüm yani sana öğretmeye başlarım .Tamam dedi annem.

Bu anlaşılan çok güzel olacak konserler,fan buluşmaları,mitingleri....
Ölüyorum yaaa .Çok heyecanlıyım ve bir bakicamki sevdiğim koreliler ayy dayanamiyorum ve oradan güzel,çekici,tatlı birisini bulurum sjsjjsjsjsjssjsjjsjsjsj cok heyecanlıyım.4 gozle bekliyom gitmeyi.

Yatağıma yattım ve bütügün g.koreyle ilgili şeyler düşuündü ve bir ara kendimle içimden konuştum.Inanamıyorum yaa şizofren oluyorum resmen evet evet şizofren olmaya başlıycam g.koreye gitmeden önce.

-Evet güney koreye gitmeden önce şizofren edicem seni hahahahhahahah
+Sen kimsin lan ne istiyon benden yürü git kendi işine olum senin işin yokmu içimde çıkıp git allahım ya
-hahhahah bu arada ben sen olduğun için şu anda kendine oğlum dedin mall sonra sen bana içimden çık dedin kendi işine bak dedin ama benim işim seni güney koreye gitmeden şizofren etmek oyüzden gitmiyecem hahahhahahah bana karşı koyamassin hahahahahah biliyorum çok pisliğim
+.............
-hey neden cevap vermiyon bak seni öldürüm ya cevap ver
-1 kere beni öldüremessin 2 sana cevap vermeyecem bayyyy bir daha görüşmemek üzere💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Başardıyaa beni şizofren etti işte bende tam bir malım ne konuşuyom onunla
-hey ama kırıcı oluyon ama küserim bakkk.
+eehhh be küsersen küs allahım yaa git başımda uyuycam tıh tıh tıh tıh tıh
-tamam be abartma kötü uykular👄👄👄👄👄

Yeter be uyuycam sonunda gitti inanki kendimde korkmaya başladım acaba içime cin falan bir seyler mi girdi?

Yorganı üstüme çekip ayaklarımı yorganın içine soktum yana dönüp gözlerimi kapadım ve uyumuşum.


Gozlerimi açtım ve yatakta debelenip telfonla oynadım.Mutfaktan nefis yemek kokuları gelince dayanamayıp mutfaktaki anneme sarılıp annem benim neler yaptın bakalım dedim annem,patates kızartması,sucuklu yumurta,krep,ve reçeller sjsjsjsjs
Anne en sevdiklerinden yapmişsın yemeği yedim ve film izledim.

Merhaba arkadaşlar bu benim 3. Kitabim onsallah beğenirsiniz vote vermeyi unutmayin👋👋👋👋💓💓💓💓💓💓💓👄👄👄👄Bu arada 528 kelime oldu daha fazla yazmaya çalışçam.

SAKIN BENİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin