Házimunka,egy kis beszélgetés,karakterek,nevek

174 17 6
                                    

A házi munka....
Ez az egyetlen szó(ja nem) amitől a falra tudunk mászni.
Éppen nézed a kedvenc animéd és anyád beront hogy:
-Ne ilyen szarokat nézz hanem takaríts.
Te meg csak így nézel... mi a... SZAROK?!
Na igen. Ha lefikázzák a kedvenc animénk akkor...hát... mérgesek leszünk. Én mint Meiyo, ha valaki olyan animét néz ami nekem nem annyira tetszik(jelen esetben a FAIRY TAIL. Ne haragudjatok meg komolyan.) akkor nem mondom neki hogy:
-Mit nézel te ízlésficamos, a Claymore meg az Another jobb.
Nem. Én elfogadom hogy mást néznek. Én is mást nézek, ők is mást néznek.
Egy mondattal:
UTÁLJUK A HÁZIMUNKÁT.
[2]
Nem tudom ti hogy vagytok vele.
De amikor a Claymoret nézem(ti most képzeljétek el magatokat a kedvenc animétek során) akkor még enni sincs kedvem kimenni mert:
Megy vagy ezredjére, anyám csak veszekedne velem hogy:mivan te ízlésficamos mia  jo istent néztél már megint?; apám is ezt csinálná.
Szóval... maradok a Claymore-nál.
Ha esetleg unatkozok(ilyen nincs csak felteszem) akkor bekapcsolom a hent... mármint a Claymoret vagy az Another-t.  Ha kedvem van akkor bele nézek a Narutoba, vagy a death note-ba. Nagy esetben viszont a henta... mármint a Mirai Nikki-be.
Sokan elitélik az Otakukat(halvány lila gőzöm sincs miért).
[3]
Nevek... minden(legalábbis akiket én ismerek) Otakusnak van egy saját japán neve. Nekem ugye Meiyo. Írjátok meg kommentbe nektek mi a japán nevetek.
Ha engem kérdeztek, menjetek fel netre, keressétek meg a neveteknek a szinonímáját, majd azt japánra fordítsátok le. És TÁ DÁ!
Meg van a japán neved. [Becsület>Meiyo].
A karakterek... a legrosszabb érzés amikor szerelmes vagy egy karakterbe!(én most jelen esetben Raki-t tudom felhozni a Claymore-ból)De az... amikor szerelmes vagy egy karakterbe, és tudod hogy másé😢. A legrosszabb érzes(vagy sajna rájössz hogy egy anime karakter).
Sokan a Fairy Tail-t szokták ilyenkor emlegetni. Nem ismerek olyan sok animét de számomra még mindig nem jo. Na de....

Remélem tetszett.
Írjátok meg komiban,
Mia  ti japán nevetek😘.
Na bye!

A mi, otaku problémáink Donde viven las historias. Descúbrelo ahora