S. Coups- fanmeeting
Siedziałaś w 1 rzędzie podczas fanmeetingu. W pewnym momencie chłopak na ciebie spojrzał, po czym zaczął się do Ciebie uśmiechać i machać.
Jeonghan- jego dom
Siedziałaś w pokoju swojej przyjaciółki i z nią plotkowałaś. Po chwili mama ją zawołała, ponieważ przyjechał jej brat. Zeszłyście obydwie i się z nim zapoznałaś.
Joshua- salon gier
Grałaś sobie w Just Dance (nie wiem, czy w salonach gier jest to dostępne, ale uznajmy, że jest). Po chwili usłyszałaś czyjś śmiech. Był to Joshua, który śmiał się z Twojego tańca.
Jun- kino
Stałaś sobie w kolejce po bilet, gdy nagle jakiś facet wepchnął się przed Ciebie. Jun chciał zostać gentlemanem i Ci pomóc. Skończyło się to jednak rozciętym łukiem brwiowym.
Hoshi- wesele Twojej cioci
Siedziałaś sama przy stoliku. W pewnym momencie przysiadł się do Ciebie Hoshi, ale wydawał się być dość zawstydzony.
Wonwoo- market
Stałaś przy kasie i miałaś już płacić za zakupy. Pech chciał, że zabrakło Ci trochę pieniędzy. Chłopak, który czekał za Tobą, postanowił Ci pomóc i zapłacił za resztę.
Woozi- koncert
Miałaś się udać ze swoją przyjaciółką na koncert ulubionego zespołu. Ta jednak Cię wystawiła, a ty postanowiłaś nie marnować okazji. Szalałaś tak mocno, że uderzyłaś chłopaka łokciem w twarz. Na szczęście skończy się to tylko siniakiem.
DK- biblioteka
Postanowiłaś znaleźć sobie jakąś lekturę na zabicie czasu. Natura jednak nie obdarzyła Cię wzrostem i nie mogłaś dosięgnąć do książki. Z pomocą przyszedł DK.
Mingyu- basen
Dzisiaj było dość gorąco, więc udałaś się na basen. Gdy szłaś po kafelkach, zaliczyłaś dość mocny i nieprzyjemny upadek. Mingyu wszystko widział i pomógł Ci usiąść.
The8- wesołe miasteczko
Postanowiłaś pójść na rollercoastera. Wyszło tak, że siedziałaś obok The8. Chłopak najwidoczniej bardzo się bał, bo przez całą jazdę trzymał mocno Twoją dłoń.
Seungkwan- siedziba Pledis
Miałaś być nową wizażystką w Seventeen. Szłaś właśnie do wyznaczonego pomieszczenia, lecz nagle wpadłaś na pewnego chłopaka. Okazało się, że to Seungkwan, z którym masz pracować.
Vernon- Central Park
Siedziałaś sobie na trawie i cieszyłaś się słońcem. Pomimo tego, ze był środek jesieni, pogoda dopisywała przez ostatni tydzień. Nagle dostałaś od kogoś piłką w tył głowy. Przestraszony Vernon podbiegł do Ciebie i szczerze przeprosił.
Dino- mecz
Dzisiaj Twoja ulubiony drużyna grała mecz. Przed Tobą siedział mężczyzna i cały czas trąbił na trąbce kibica. Byłaś już mega wkurzona i w każdej chwili mogłaś wybuchnąć. Dino widząc Twoją minę, nieźle ochrzanił faceta, który jednak nie wziął sobie do serca słów chłopaka i po kilku minutach wylałaś na niego swoją colę.