Ahoz hogy megértsd a ZONA és a Stalaker jelentést ahoz a fölső videót ajánlott megnézni , és csak utána lépj tovább köszönöm.
A történetbe elő fognak fordulni nizonyos elnevezések amit nem biztos hogy egy olyan ember aki nem ismeri a stalkert meg fog érteni. Épp ezért itt egy rövid kis elmondást tetszek hogy mi mi csoda.
Rozsdapihe: Fémtárgyak felületét ellepő , rövid, bársonyszerű,rozsdaszínű mohára hasonlító anomália. Így néz ki:
Perzselő szösz vagy Perzselő pihe: Magas fákról, villanyoszlopokról, kiálló gerendákról lelógó őszes hajcsomóra hasonlító anomália, ennek már a megközelítése is égető érzést okoz, aki hozzáér azt megperzseli .
Zselé (Kocsonya, boszorkánykocsonya, lidérc kocsonya): általában föld alatti járatokban, de alkalmanként felszíni mélyedésesben is előforduló, maró hatású anomália. A köveken építő anyagokon kívül bármit szétmar.
Kifordító: a nehezen észrevetethető animális gyakorlatilag kifordítja a bele tévedőt, mint egy kesztyűt.
Rágcsa vagy ugrópatkány: apró, csapatokban élő mutáns nagyjából patkány méretű , két hosszú hátsó lábára állva vagy felugorva támad. Gyors mozgásuk miatt nehéz eltalálni őket, és mivel csapatokba támadnak, képesek a gyengébben felszerelt magányos embereket megölni.
Patkányfarkas: Nagytestű Kutya méretű mutáns, a patkányfészek védelmezője.
Gravikoncentráció: Legjobban a tölcsér hasonlít rá a a legjobban felemel aztán ledob és meghalsz vagy éppen a földbe passzíroz bele .
Ikerhalom: olyan, mintha egy hatalmas késsel kettévágott kisebb fajta földkupac két felét eltolták volna egymástól. A kettő között feszültség támad, ami akkor sül ki, amikor valaki óvatlanul közéjük lép.
Nyelő: ez az anomália ha bele lépsz akkor a föld alá húz be.
Vak kutya: Egy mutásns kutya fajta, nevét onnan kapta hogy a szeme fölött a ráncok úgy takarják el a szemét minta vak lenne.
Csernobili kutya: hasonlóan néz ki mint egy oroszlán . Hatalmas kutyaszerű mutáns a vak kutyák követik őt akikek gyenge pszihés erejével irányít.
Vérszópó:A vérszívók egy olyan ritka mutáns egy típusa, amely rendszerint a Zóna mélyebb területein található, gyakran a föld alatt. Homályosan humanoidnak tűnnek, egy hanyatló állásponttal és magassággal hasonlítanak egy átlagos emberéhez. A szemük lassú, a szájukat számos erős csáp veszi körül, amelyeket a vér táplálására használnak. Így néz ki
Kimera: A Chimera mutáns csak az S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat-ban szerepel. A játék egyik legerősebb ellensége, a Chimere-k nehezen észlelhetők, és még nehezebb tőle megszabadulni. Így néz ki
Pszeszudogigász:
A két megmaradt férfi elkezdett futni, és nem látta, hogy megölheti a teremtményt. A "VESZÉLYES VESZÉLYES TERÜLET - TÁROLANDÁS" című PDA-jelző elhagyása után gyorsan elhagyta a területet, amikor az óriás elkezdte visszahúzni a két testet a gyárba. Így néz kiKontroller:A kontroller egy mutáns típusa mindhárom S.T.A.L.K.E.R. játékok. Lassúak, nagyon magas egészségük van, és képesek ellenségeik tudatában játszani. Igy néz ki
Sasha és Natasah : Igy néznek ki
YOU ARE READING
Zónában Szerelem [S.T.A.L.K.E.R]
RomanceEz a történet két szabad úszó Stalker lány szerelmét , tragédiáit és a zónában tett látogatásait dolgozza fel remélem aki nem ismeri a Stalker univerzumot annak is jó szórakozást fog nyújtani ez a rövid történet.