Vajon mi várhat egy olyan 19 éve lányra mint én? Aki neme ellenére se táncosnőnek ment. Érdekes ezen elgondolkozni, a zónát álltálában férfiak járják és persze itt egy lányból az a előbb említett foglalkozás nézhető ki .14 órával ezelőtt ezen gondolkodtam , kezembe egy vodkával a másikba egy füstölgő cigarettával. Most egy szemét telepnek nevezett roncstemetőbe vagyok, teljesen egyedül, minden bicska és még a vezetőink is meghaltak. Én állva maradtam de ki tudja meddig, itt ülök a földön hátra esve, egy barátom vérébe fürödve, akit az mént szedett szét egy húsdaráló. Ekkor csak egy gondolat pattogott bennem:Tovább kel mennem. Ebbe pillanatba megláttam egy vak kutya hordát a dombon , féltárral igen gyönyörű lesz ahogy a Kanári mondaná ilyen helyzetbe , és hát egy bölcs stalker szerint nincs kilátástalan helyzet mondta az amikor épp falazták befele , nem mondom pozitív ember volt.
Elindultam , tovább kellet jutnom. Azt utolsó kitörés óta csak több lett az anomália úgyhogy figyelni kell. Nem haladtam sokat és a vak kutyák észrevettek, jó nem nagy mutatvány fél tárral kinyírni egyet akár kettőt de ez egy horda volt és felém jöttek. Kettőt leszedtem de innentől csak a késemre számíthatok. Gyorsan felmásztam egy teher autóra, onnan kezdtem figyelni, vajon hol lehet a csernobili kutya. Rövidesen megtaláltam, egy bokor mögül figyelt , jellemző. Ekkor vak kutya ugrott fel de sikeresen lerúgtam, rögtön jött egy másik és amíg vele foglalkoztam a hátam mögül egy kutya lerántott , valamennyire talpra érkeztem és ezt kihasználva védtem magam. Ekkor az egyik dög bele harap a lábamba , utána a kezembe. Ekkor már tudtam hogy ez lesz az utolsó út. De egyszer csak lövésekére leszek figyelmes egy AKMK lövéseire. A kutyák hirtelen szét szaladnak , és megláttam egy alakot a távolba. Francba pont most nincs fegyverem.
Odaért hozzám egy lány volt szebnél-szebb fekete hajjal.
- Most meg fogsz ölni? (kérdeztem kissé félve)
- Akkor hagytam volna hogy szét tépjenek a vak kutyák. Hol sérültél meg? (kérdezte aggodalmasan miközben leguggolt hozzám.)
Óvatosan bekötötte a sebem , és én rögtön felálltam , bár kicsit bicegve de eljutottam a kalasomig, és rá tartottam.
-Nincs benne lőszer. (mondta nyugodtan)
-Honnan faszból tudtad? (ekkor elkezdtem tőle futni de megállított)
- Nem akarlak bántani fogd már fel. Vissza akarlak vinni Csernobil 4- be (ekkor elájultam és semmire se emlékezetem , mivel elég sok vért vesztetem)
Egy ágyba ébredtem fogalmam se volt, hogy hol vagyok vagy, hogy mióta. Megláttam a cuccaim , gyorsan összepakoltam és el akartam húzni. Az ajtóhoz érve vettem észre hogy zárva van, de sok zárat fel törtem eddig szóval ez sem okozott gondot.
[Natasah szemszöge]
Bementem a klánjuk bárjába, igen bementem csupa ellenséges ember közé és ha ott helybe kinyírnak még csak felelősségre se lehet vonni őket. Oda mentem a pulthoz és felültem az egyik székre, közbe persze miden szem rám figyelt. A csapos hát hogy is mondjam.....kedvesen fogadott.
- Mit akar itt?
- Egy italt és egy kis infót. (mondom rezzenéstelen arccal)
- A VakFarkas klánból itt senkit nem szolgálunk ki, most pedig takarodj. (a végszónál keményen az asztalra ütött)
- Kék szemű szőke lány Smoke tetkóval az egész felsőt testén, ott fekszik nálam eszméletlenül.
- Én azt erősen kétlem, hogy Sasah eszméletlenül van a házadba.(ekkor az a ajtóra mutatott)
Mily meglepő ott állát és engem nézett.
-Mit kért (kérdezte unottan a csapostól)
- Vodkát is információt.
- Szolgáld ki , állom.
- De de hát ő egy VakFarakas..........
-Jól tudom bazdmeg, hogy melyik klánhoz tartozik de arra kértelek szolgád ki. Sokat kértem? (mondta kissé kiabálva)
Ki attak nekem egy pohár vodkát amit rögtön elkezdtem kortyolgatni. Leült mellém és ő is rendelt magának valamit . Szerettem volna beszélni vele de túlságosan lekötött a látvány ahogy ott ült.
-Van valami az arcomon? (kérdezte de nem fordult felém)
- Nincs csak gondoltam hogy megköszöntetnéd hogy kihoztalak.
-Ez volt a köszönet, de amúgy miért hoztál ki? A te klánod meg az enyém nincs túl jóba.
-Ezt én is tudom, én csak..........fogalmam sincs.
-Szeretném meghálálni. Szóval bármikor segítsék kell csak szólj.
-Hmmm........Oké. Hallottál a koponya Artifaktról?
-Az a koponya? Aminek a keresésébe több tucat Stalker bele halt?
-Igen. Tudom hol van. Egy Agyar nevű Stalkerel megtaláltuk de nem hoztuk el, viszont én el akarok érte menni. Akarsz jönni.
-Nyereség fele (ekkor felhajtotta az utolsó csepp vodkát a pohárból és a kezét felém fordította)
-Nyereség fele ( és kéz foggással zártuk az üzletet)
KAMU SEDANG MEMBACA
Zónában Szerelem [S.T.A.L.K.E.R]
RomansaEz a történet két szabad úszó Stalker lány szerelmét , tragédiáit és a zónában tett látogatásait dolgozza fel remélem aki nem ismeri a Stalker univerzumot annak is jó szórakozást fog nyújtani ez a rövid történet.