Класация

320 26 26
                                    

Скъпи участници, класацията за Book Award's Wattpad 2017 e качена! 
Можете да видите подробно кои са в Рийдинга ни.


Молим всички, които са спечелили място в наградите да ни пишат, за да им изпратим новите корици!

Преди всичко искам да Ви кажа нещо, това, че не сте заели място в даден конкурс не ви прави лоши автори и не трябва да ви отказва да пишете, точно обратното, вие сте тези, които допринасяте да сте част от българските произведения, вие сте тези, които пишете по цели нощи, изразявате чувствата и емоциите си, вие сте част от Wattpad.

И най-вече, вие сте част от нещо голямо. Това да си писател.

Искам да благодаря на целия си екип,за цялата свършена работа, и най-много на вас.

Като за първа година участваха над 45 души в 13 жанра.

Достигнахте общо над 4000 преглеждания и близо 1000 коментара.

Вкарахте гласуването на наградите в #8 in Random.

Вие, постигнахте това.

Както от самото начало и сега, целта на състезанието беше да се разпространят българските творби и автори.

Направихме доста компромиси, решихме доста проблеми и подобрихме наградите.

Надявам се следващата година да събера стария си екип,а и винаги има място за попълнения. Очаквам много нови участници през следващата година и все повече да се разпространяват българските творби.

Изключително много Ви благодаря!

Поздрави,

Стоян Войков

/Организатор на BAWP/

Класация Book Award's Wattpad 2017 ©️Where stories live. Discover now