[S.R] Jeon Jungkook ▷ Instagram

277 19 18
                                    

Dedicated to choc_puff_

Baiklah ini adalah special request , Jungkook . Well , takkan nak request untuk ahli wannaone je an ?

+Your name is Bae Sunhae

+You as Jungkook partner on stage at Mnet Asian Music Awards
-----------------------------------------------------------

@jungcookies
Hm hai , kau masih ingat tak choreography yang kita belajar tadi ?

@sunhae.bae88
Ingat tapi sikit sikit . Why ?

@jungcookies
Aku tak berapa ingat step chorus lagu tu . Macam mana ni haihh

@sunhae.bae88
Jangan risau . Esokkan ada latihan lagi , kau jangan risau . Kalau ada apa apa , tanya aku . Tu kalau aku tahu , aku jawap 😂

@jungcookies
Hahaha ok . Jangan lambat datang esok tau hm yela , bye . Nak tidur

@sunhae.bae88
yela bye ㅋㅋㅋㅋ
👀 seen by @jungcookies

-----------------------------------------------------------

Esok pagi , dengan sedaya upaya kau untuk datang awal sebab abang kawasan da sound . Kau terlupa nak ikat rambut sampai kat studio pun , kau masih terkial kial ikat rambut . Bangun lambat punya pasal --"

"Finally , sampai juga"

Kau pandang dia dengan senyum sambil tangan kau pegang rambut sampai tangan kau lenguh and jatuhlah rambut mu .

Fuhhh nampak macam model nak photoshoot . Cantik gitu pastu kena pula dengan style kau harini .

Seluar tight hitam , tshirt putih dan kemeja warna coklat serta kasut sneaker puma hitam . Fulamak aii !

Kau perasan yang Jungkook tengah perhati kau sampai tak berkelip mata si Jungkook tu . Kau terus ke penjuru studio sebab nak pergi kat sofa .

Kau pun duduk situ dan mula mengikat rambut slow slow . Selepas itu , latihan pun bermula . Bergerak sana ke sini .

Ni pula tetibe kau dapat tugas untuk buat persembahan kat MAMA , memang gementarlah .

Pastu paling buat kau gementar , kau kena perform dengan Jungkook sebagai partner atas pentas .

Benda yang buat kau terkejut sampai nak nazak , dapat lagu yang agak 18+ sebab lagu Trouble Maker . Tu yang kau selalu rasa tak selesa tu .

Da lah ada part yang kau peluk Jungkook semua bagai . Ada juga kau kena kecam dengan fans bts tapi tak pe , fans akan kecam Mnet dulu sebab ini semua salah Mnet keturunan pak Trump .

"Ok , guys macam mana ? Da boleh ingat ?"

Kau dan Jungkook angguk serentak . Selepas itu , jurulatih korang pula nak tengok latihan korang together tanpa bantuan jurulatih .

Dengan rasa teragak agak , kau dan Jungkook memulakan latihan bersama dengan iringan muzik . Semasa latihan , jantung kau punya laju berdegup macam kereta f1 . Nak pergi mana aku pun tak tahu .

[C] 11 Social Media : wn1Where stories live. Discover now