2. Ziua de joi

54 11 1
                                    

Era o zi obisnuita de joi, aveam mate, algebra imi place, dar la geometrie sunt praf. Trecusera si orele alea, am primit multa tema, din recapitulare, ca de obicei.
Venise pauza, "ora" mea preferata. Decisem sa mergem in curte, fiind frumos afara.

Cand am ajuns in curte l-am vazut iar, era cu cativa baieti de la mine din clasa langa poarta de fotbal, facea tractiuni, nu puteam sa nu ma uit, avand in vedere ca cei din clasa mea puteau sa faca doar una singura.
Era uimitor, din pacate se sunase si ma indreptam spre scari, neputand sa il mai vad din cauza ca intrasem in scoala, trist, stiu.

Aveam istorie, imi place istoria, nu am un motiv anume.

Fara sa realizez, el venise la noi in clasa deoarece doamna cu care aveau ore nu a venit din niste motive personale. La rugamintile lui George, sl asezat in spatele lui, chiar in stanga mea.

Eu citeam cartea "Sub aceeasi stea" chiar si in ora, atunci cand profesorul facea prezenta. In ora am tot incercat sa schimb cateva vorbe cu el, insa nu am reusit.

Totusi, in spre sfarsitul orei i-am intins un biletel "Mama ce i-ai zis-o lu' aia de civica.". Se intorsese spre mine si ma intrebase:
-De la cine e biletul?
-De la mine, i-am raspuns, fiind indignata.
-Ce anume i-am spus?
-Ca nu te intereseaza materia ei.
-De unde sti ?
-Eram acolo. Venisem sa o vad pe Anca, si te-am auzit.
-A, ok.

L-am lasat sa isi stranga lucrurile si mi-am vazut de treaba mea, pierduta in ganduri, dar totusi facand ceva. O asteptasem pe Julia ca sa mergem acasa.


A fost o zi frumoasa. Pe cine incerc sa mint? Adica da, partea in care a stat la noi la ora a fost ok, dar as fi vrut sa ii spun mai multe cuvinte, as fi vrut sa am mai mult curaj, sa comunic mai mult.


Caut iubirea in persoana gresita...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum