Deci vedeti ca are peste 2200 de cuvinte capitolul, enjoy!
Luna octombrie, una dintre cele mai frumoase, de ce? Pai la sfarsitul lui, inceputul lui noiembrie, se organizeaza un mic carnaval, si prin mic vreau sa zic urias, vin doar cei din 5-8, si cea mai buna parte, in fiecare an cei din 8-a A il organizeaza, desigur, pot si cei din B sa contribuie, dar fetele din clasa mea nu au mai vrut, nu stiu din ce motive, nu ma mai intereseaza, anul asta nu ma mai iau in gura cu ele, vreau doar sa se termine. Bun, si cum ziceam de organizare, cei de anul trecut au adus dj, asa ca nu cumva sa fim noi mai prejos cu ceva. A trebuit sa aducem 10 lei de caciula ca sa aduca dj, patetic, stiu, scoala avea in dotare boxe si microfon, dar ele nu, dj, dj, si am zis ca nu imi mai racesc gura degeaba, zanele, zane raman. Si bine inteles ca noi nu putem plati toata suma, asa ca poti intra doar pe baza de bilet, biletul fiind 5 lei, mai scump decat in anii trecuti, in acesti 5 lei se acopera: premiile, dj-ul, si ceva baloane.
Asa avea sa decurga, fetele mergand in ore prin clase cu biletele, iar noi ceilalti ramanand la ore, vai ce distractie. Carnavalul avea o tema "Around the world". Si fiecare clasa si-a ales o tara in care sa se costumeze, printre ele au fost franta, ceva stat din USA, spania, siria, turcia (astia fiind noi, doar pentru ca zanele se uita la seriale turcesti), si multe altele.
Sa trecem peste intamplarile din luna octombrie, nu au fost asa de interesante, adica nu mai interesante decat straduiala fetelor de a le iesi totul perfect.Intamplarile zanelor din perspectiva mea:Orele: orele erau foarte plictistoare, mai ales ca profesori nu faceau ore, ci ne tineau noua, celor ramasi in clasa morala despre comunitatea clasei noastre. Chestii de genul "ce fac toate cu biletele? Le dau din mana in mana pana la cutie (cutia in care se tineau biletele pentru tombola) ?! Nu imi pot face ora fara ele, pentru ca stiu ca nu vor cere lectia in pauza" Sau chestii de genul "Astazi vad ca suntem putini, stati degeaba ca niste legume"
Hai sa lasam partea cu biletele, haideti sa trecem la obesrvatiile doamnei de fizica.
Sa va explic pe scurt despre ea, si de ce are ceva cu noi. Deci, fara deci, noi am avut cea mai buna invatatoare din scola, dumneaei iesea la pensie cand noi eram in clasa a II-a, dar a decis sa mai predea inca doi ani, am avut noroc aici. Doamna de fizica era in relatii bune cu doamna invatatoare, asa ca doamna de fizica voia sa ne preia ca diriginta, noroc cu domnul de religie care era director si i-a explicat frumos ca incalca legea (trebuie sa aiba minim 2 ore de curs si una de dirigentie, asa prevedea atunci, acum nu mai stiu), altfel, acum eram in armata si toti la licee cu profile de fizica sau ceva. Si doamna se tot ia de noi, din tot felul de chestii minore, cum ar fi iesitul in pauze, de parca noi am fi singuri care nu ies, gunoiul nedus, neaerisit, tabla stearsa necorespunzator, chesti banale. In trecut era o persoana mai buna, stiu asta din vorbele fratelui meu, care a facut fizica cu ea 2 ani. Dar ma jur ca are ceva cu noi. Iar acum, ca vine carnavalul, are cele mai multe motive sa se ia de noi, ea cumva a avut clasa a VIII-a A de anul trecut, ceea ce a pus-o sa aiba grija de copii ei in timp ce pregateau carnavalul. Dar dumneaei nu prea pricepe chestia ca ea nu este diriginta noastra, si asa am ajuns sa ne povesteasca despre ce faceau ei la carnaval, macar nu faceam ora, dar totusi, voiam sa fie carnavalul nostru, sa aibe amprenta noastra, nu a mers, pacat.
Prolog pentru carnaval.
Joi, ziua perfecta pentru un carnaval, nu ? Alta data pentru carnaval ar fi fost Marti, 31 oct, care mi,se parea data perfecta. Stiti voi, mie imi place foarte mult sa citesc carti fantasy, fiction, dastea. Eu mereu gandesc mai creativ, si cel mai bun lucru, cel pentru care citesc fantasy este ca autorul ma lasa pe mine sa imi imaginez locul, personajele, creaturile. Dar sa trecem peste mine, acum vorbim despre carnaval si o sa vedeti ce legatura are partea mea cu cartile cu carnavalul.
CITEȘTI
Caut iubirea in persoana gresita...
Teen Fiction"Si parca toate povestile aveau un final frumos, de ce a mea este asa?" Cand iubirea nu se intoarce inapoi, trebuie sa o arunci in alta parte. (citat scormonit de mine si mintea mea beata la 2 noaptea. Va rog nu-l folositi pe altundeva, adica eu nu...