~~~ Od Autora ~~~
Do osób, które czytały prologi moich poprzednich książek. Wiem, obiecywałem, że będą kolejne rozdziały moich poprzednich książek tj. „Mystery of the Night Island" lub „Krew i Blizny". Nie wywiązałem się z obietnic, ale to tylko przez brak czasu. Chcę napisać nowe książki i wywiązać się z tego, co wam obiecałem. Mam dla was dobrą wiadomość, a mianowicie taką, że będę kontynuował pisanie książki „Krew i Blizny". Niestety książka „Mystery of the Night Island" zostanie usunięta, ale będzie wkrótce zastąpiona nieco inną książką fun fiction/fantasy (narazie tajemnica). Postaram się spiąć dupę i wziąć się do pracy. Czekajcie...A teraz już o nowej książce.
~ Wyjaśnienie przesłania ~
W książce chciałem przedstawić jedno życie, jednej osoby, ale z różnych stron.
Będą to dobre i złe strony, ale główny bohater będzie postawiony w związku z tym w trudnej sytuacji. Sami zobaczycie, jak trudne dla psychiki jest wytrzymanie w takich warunkach.
W innych książkach używam zwykle niepolskich imion, ale w tej będę korzystał z naszych ojczystych imion.~ Nikodem Diaszczyk ~
Jestem Nikodem Diaszczyk. Mam 16 lat. Pochodzę z Warszawy i tam też mieszkam, chociaż nie zupełnie, bo moi rodzice się rozwiedli. Spotykam się z ojcem regularnie. Mieszka w moim mieście. Wizyty mam ustalone na jeden tydzień (Od piątku danego tygodnia do niedzieli następnego) w miesiącu. Matka zwykle się mną nie interesuje. Woli spędzać czas na portalach randkowych i spotykaniu się ze swoimi kochankami. W zasadzie ojciec też się mną nie zajmuje, dlatego szukam pocieszenia w domu rodzinnym mojej mamy w Płocku. Trochę daleko, ale tylko moja przyjaciółka rozumie te problemy. Co prawda jest jeszcze jedna osoba... to taki jakby wujek... biznesmen... przywódca mafii... ogromnie bogaty... pomocny... nieuczciwy... Niektóre określenia nie pasują do siebie, ale tak na prawdę jest, chociaż ciężko w to uwierzyć.No cóż...
Różne perspektywy mojego życia. Każdy wyrwany z innego kontekstu. Jedne lepsze, drugie gorsze, ale czy jest się co czepiać? Przecież mam bogatego wujka, który ewidentne mnie lubi; troskliwa, wyrozumiała, zaufana przyjaciółka; matka, która ciagle szuka wrażeń. Można przecież cisnąć „bekę"; ojciec, który się mną nie interesuje, chociaż jest bogaty i nie można się u niego nudzić...
Taaaa. Życie po prostu jak w raju. Od strony ogólnej może tak, ale od strony psychologicznej niekoniecznie.
~~~ No i jest. Mamy to. Prolog mojej najnowszej książki „Cztery Strony Życia - Four Sides of Life".
Bardzo chcę rozwinąć i poruszyć ten temat, więc będzie się to działo w przeciągu najbliższych rozdziałów. Od razu przestrzegam, że w powieści mogą się pojawiać sceny śmieszne, drastyczne, seksualne itd. to chyba każdy rozumie ;)) Oczywiście zastrzegam sobie prawa do tej książki i jakie kolwiek kopiowanie jej (oprócz samej okładki, tytułu i opisu) jest zabronione. Pod koniec każdego kolejnego rozdziału będę pisał, ile jest w nim wyrazów. ~~~Zachęcam do gwiazdkowania 🤩🤩 i komentowania 📲⌨️
Do zobaczenia!!!
Liczba wyrazów: 480
Tytuł oryginalny: „Cztery Strony Życia - Four Sides of Life"
Autor: Wild Wolf
Data pojawienia się na Wattpadzie: 23.02.19
Data zakończenia produkcji: 11.02.19 23:05
CZYTASZ
Cztery Strony Życia
Paranormal„Four Sides of Life" Historia przedstawiająca życie jednej osoby w kilku „światach", to znaczy wśród różnych ludzi, którzy mają inne poglądy, charakter, zachowania, żyją w różnych warunkach... Czytajcie książkę dalej