-1-

166 8 14
                                    

Bugün her zaman ki gibi erken kalkıp kahvaltımı yaptım ve hazırlandım. Sonra da 14 yaşındaki kız kardeşimi okuluna bıraktım ve merkeze gittim.

Asistanım Mack yeni bir ölüm vakası daha olduğunu söyledi. Bunun üzerine tabancamı aldım ve arabaya binip Mack ile birlikte yola çıktık. 

Bugün hava çok sıcaktı. Weekle ormanına vardığımızda önce etrafa bakındım. Ardından patikadan yürümeye başladık. Saatler böyle geçiyordu. Akşam olmaya başlamıştı ama hala hayvanla alakalı hiçbir şey bulamamıştık.Gerçi 28 kişiyi öldüren şeyin bir hayvan olaileceğinden şüpheyliydim. 

- ''Lena geri dönelim hava kararmaya başladı.''dedi .Ben de kafamı olumlu anlamda bir kez salladım ve geldiğimiz patikadan geri dönüp yürümeye başladım.

Mack arkamdan :

-Lena... , diye hafifçe bağırdı.

Sanki bir şey sormak istiyordu ama çekiniyordu. Ben de bana yetişmesi için durakladım ve ona doğru döndüm. Hızlı adımlarla yanıma geldi. Hava gitgide kararıyordu.

-Sence bu kadar çok insanı ne ve neden öldürmüş olabilir ?

-Bilemiyorum Mack ama her ne öldürüyorsa bulacağım..

Arabaya ulaştığımızda ön kapıyı açtım ve sürücü koltuğuna oturdum, arabayı çalıştırdım.

Arabanın camını açarken ormanın kenarında hafif bir haraketlenme oldu. Kuşlar sağa doğru, yani yola doğru uçuyordu. Bir şeyden kaçıyorlardı. Artık bir şeyden kesinlikle emindim. Ormanda biri ya da birileri yaşıyordu. 

CANLARIM RESİMDEKİ LENA :D OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER :D <3

The EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin