Hoofdstuk 1

86 8 4
                                    

POV Rihan

Als mijn wekker voor de tweede keer gaat open ik mijn ogen. Ik slaak een kreun van vermoeidheid en strompel naar beneden. Als ik me klaar heb gemaakt stap ik op de fiets en ga onderweg naar school. Ik denk een beetje na over hoe het zal gaan verlopen. Zal ik een vriendje krijgen? Zal ik ook een bitch worden? Or more like a slut?

Na de eerste lesuren hebben we eindelijk pauze. We gaan zitten aan een tafel en dan komt er een groepje jongens aanlopen. Mijn blik valt op een jongen met bruin haar, een mooi gebruinde huid en zn ogen, wauw.
He could be a model in the playboy, but not my type.

"Hey babe" Hij zal het vast niet tegen mij hebben, I'm invisible. Ik voel een duw tegen mn schouder en kijk recht in een paar groene ogen. "Ik had het tegen jou" zegt hij.

Even breekt het zweet me uit en weet ik niet wat ik moet zeggen, maar ik herstel me. "Wat?" ik geef hem een ongeïntresserde blik.

"Je zit op onze plek" zegt hij op een dwingende toon.

"Dus?" ik kijk hem arrogant aan.

"Laten we gewoon gaan Ri"  zegt Kristin een beetje angstig.

Ik sta op, werp een afkeurende blik op die guy en loop naar een andere tafel. Alleen omdat ik geen zin heb in gezeik op de eerste schooldag. "Moesten we nu weg? Ik denk dat hij wel een lesje kan gebruiken" val ik uit tegen mijn vriendinnen.

"Wil je dan nu al problemen?" kaatst Liv terug.

"Problemen? Die guy moet gewoon een keer op zijn plek worden gezet met zijn arrogante kop. Denken dat hij alles kan krijgen".

"Ri, calm your titties. Denk je echt dat je tegen hun opkan?"

Ik mompel wat terug en dan gaat de bel. Ik loop naar mijn les en zo gaat de schooldag verder.

Als ik thuiskom plof ik gelijk op de bank. Oef, ik heb nu al geen zin meer in school. Nog 10 weken te gaan tot de volgende vakantie. Zucht.

POV Noah

Als ik de kantine binnenloop valt mijn oog op een groepje meiden. Ze zitten op onze plek. Ik loop op de knapste af en spreek haar aan. "Hey babe" Ze lijkt het niet op te merken dus ik geef haar een duwtje. Ze draait zich om. "Ik had het tegen jou". Ik zie even paniek in haar ogen, maar krijg daarna een ongeïntresseerde blik.

"Wat?" snauwt ze.

"Je zit op onze plek" zeg ik geïrriteerd.

"Dus?" zegt ze samen met een arrogante blik. So she's snappy, I like that.

"Laten we gewoon gaan Ri" zegt haar vriendin bang. Ik kijk haar even aan en grijns. Dan staat dus blijkbaar Ri op en loopt kwaad weg met haar groepje waarna ze nog discusseren aan een andere tafel.

"Zo die krijg ik binnenkort wel in bed" zeg ik tegen mijn vrienden. Ze is een leuk nieuw project voor me.

"Binnenkort? Ik denk dat je er wel langer dan een maand over doet" zegt Thomas lachend.

"Wedden dat ik het binnen een maand gefixt heb?" ik kijk hem uitdagend aan.

"En anders is ze van mij" zegt Thomas terug waarop ik zijn hand schud.

A/N
Dit hoofdstuk is niet zo lang omdat er weinig in gebeurd etc , maar hierna worden ze waarschijnlijk meer dan 1000 woorden! Dit is mijn eerste boek dus don't jugde op mijn schrijfstijl en alles, tips zijn overigens wel altijd welkom! :)

No Go BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu